Met je benen over elkaar zitten als jongen?

  • 22 August 2021
  • 8 reacties
  • 455 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik ben zelf een jongen maar hou van Meisjeskleding. Mijn ouders vinden dat wel oke. Ik heb wel een paar meisjeskleding zoals een zomerjeans en sweater en een hello kitty rugzak. Dus je bent niet de enige. Alleen meisjes zitten altijd met hun benen over elkaar. Ik doe dat ook alleen als ik met mijn  vriendinnen zit. Is dat raar??


8 reacties

Heyy

 

Bedoel je of het raar is dat je met je benen over elkaar zit?

 

Want het is helemaal niet raar om met je benen over elkaar te zitten en als jij dat een prettige houding vindt kan je gewoon zo zitten hoor:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +14

Heyy! Het is helemaal niet raar dat je met je benen over elkaar zit als jongen. Ik heb heel veel jongens zo zien zitten dus het is echt niet raar. Kwa kleding zou ik niks van andere mensen (als ze er iets stoms over zeggen) aantrekken en je gewoon kleden waar jij je fijn bij voelt. Kleding heeft geen gender dus of je nou een meisje of jongen bent, je kan alles dragen wat je wilt. Als jij je er fijn bij voelt moet je je gewoon zo blijven kleden en je je houding niet veranderen. 

xx Eenmeisje004

Hey lieve mensen bedankt voor jullie reacties. Ja ik vindt benen over elkaar zitten een leuke interesse wat meisjes doen. Ik heb will studeren waarom Meisjes altijd zo zitten en ik vindt het zelf erg sexy dus daarom begon ik ook zo een houding te hebben.  Ik vindt meisjes dingen zoo veel beter dan jongens. :)

 ik vindt benen over elkaar zitten een leuke interesse wat meisjes doen. Waarom doen meisjes dat. ? Zit het lekker? Doet het niet pijn? Met welke kleren lijkt het leukst?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @DOMINGO 

Ik ben geen meisje ;) Maar ik zit wel vaak met m’n benen over elkaar. Tja, waarom? Ik denk dat het gewoon fijn zit en gewoonte is voor me. Niemand heeft er commentaar op behalve m’n moeder, omdat het blijkbaar slecht voor je rug kan zijn xD oeps

Groetjes NV

Reputatie 7
Badge +14

 ik vindt benen over elkaar zitten een leuke interesse wat meisjes doen. Waarom doen meisjes dat. ? Zit het lekker? Doet het niet pijn? Met welke kleren lijkt het leukst?

Hey DOMINGO, ik doe het meestal als ik een (korte)  jurk of rok aan heb dan zien mensen m’n onderbroek niet en dat vind ik prettiger. Of omdat je benen dan tegen je clit aandrukken en dat geeft een fijn gevoel. Ik weet niet of dit het zelfde is voor andere meiden maar ja. Hoop dat dit je vraag heeft beantwoord. 
xx Eenmeisje004 

Badge

Ik denk dat dat een beetje zeer doet.

 

Groetjessss

Hoezo zou met je benen over elkaar zitten raar zijn?🤔

Heel veel jongens zitten zo. En anders ben jij de enige (dat is overigens niet zo) maar dat maakt toch ook niemand wat uit???

Waarschijnlijk merken mensen het niet eens als jij zo zit... 

Dus... doe gewoon lekker wat je zelf wil!!!

Reageer