Met een andere jongen dingen doen

  • 26 July 2018
  • 5 reacties
  • 491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik lees vaak (ook op dit forum) dat jongens met andere (hetero zelfs soms) jongens seksuele dingen doen. Ik zou dat ook heel graag een keer willen doen maar hoe zorg je ervoor dat je het subtiel aanpakt want het lijkt mij bijvoorbeeld wel een beetje raar als je met een jongen afspreekt en dan ineens zegt: hey zullen we gaan rukken.
hoe maak je de meeste kans bij jongens om dat te gaan doen? en het moet natuurlijk ook niet akward zijn

5 reacties

Appeltaartje ik denk dat je vooral eerst het vertrouwen van de andere jongen een beetje te winnen je kunt het miss ook eens vertellen aan je best vriend dat je wilt experimenteren maar zeg er dan bij dat je geen relatie wilt en dan wilt je vriend er miss ook wel aan meedoen ook kun je je altijd contact zoeken met ander bi kerels die in dezelfde buurt wonen en dan eerst via sociale media gied praten als je in belgie limburg woont en indebuurt van beringen wil ik je wel eens helpen
Ik zou het ook graag willen proberen
Ik heb het wel is gedaan. Ik was met n vriend aan t logeren, hij had toen een meisje waarmee hij naaktfoto’s uitwisselde. Hij kreeg een snap van dat meisje en vroeg aan mij of ik het erg vond aks hij terug zou sturen. Ik zei maakt niet uit. Toen begon hij naast mij zich te trekken en torn vroeg hij aan mij of ik ook wilde trekken. Dat deed ik en daarna heb ik hem nog gepijpt. Wel heeft die jonge daar spijt van en gaan we het nooit meer doen.
Badge +3
Ik heb het ook een keer gedaan pas geleden nog. Maar ik zou zeggen als je in het zuiden van nederland woont zou k wel willen maar dat mag helaas niet??

Reageer