Vraag

Met de sauna met mijn stiefpa

  • 26 February 2019
  • 12 reacties
  • 4309 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
De vriend van mijn moeder vroeg of ik zin met hem had.. naar een zwemparadijs met sauna gaan dus ook bloot.
Lijkt mij wel interessant om meisjes en vrouwen in het echt naakt te bekijken. 😋
Waar ik bang voor ben is een stijve pik of opgewonden raken. Je hebt niet altijd een handdoek bij je!!
Wat moet ik doen?

12 reacties

Hi Raf

Ik vermoed dat het in de sauna wel vaker gebeurt dat iemand spontaan opgewonden wordt. Waarschijnlijk zullen de meeste mensen in de sauna zich ervan bewust zijn dat je hier niet aan kan doen. Als je je ondanks dat ongemakkelijk voelt, kan je een handdoek halen, of even naar de wc.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Hey Kenshin..

Leuk een antwoord van een meisje van het andere geslacht. Dus je zou het niet raar vinden als ik tegenover jou zit in de sauna met een erectie? Voor een meisje of een vrouw schaam ik me echt niet 😜.. wel voor andere mannen als die daar toevallig erbij zitten! 😂
Ze hoeven mijn pik lengte in erectie niet te weten. 😉
Ik kan mij voorstellen dat ze daar mogelijk niet al te enthousiast op reageren.
De meeste mensen komen daar voor ontspanning en zo'n erectie kan blijk geven van andere gedachten, die zij mogelijk niet delen.

Is het daar werkelijk het geval dat mensen niet standaard een handoek of laken bij zich hebben?
Ik dacht dat je bang was voor nare opmerkingen van meisjes of vrouwen die er geen begrip voor hadden, maar het zijn eerder andere mannen waar je mee inzit. Het zou me verbazen als een man of jongen je zou aanstaren. In zo'n sauna is er vaak sprake van een soort "sociale controle", waarbij iedereen erop let dat er geen enge staarders rondlopen.

Zoals MensPersoon vroeg ik me af of je niet standaard een handdoek bij had. Daar moet je steeds op zitten geloof ik? Moest je er even geen bijhebben, zou je even het zwembad in kunnen gaan.

Gr. Kenshin
Hey Kenshin..

Leuk een antwoord van een meisje van het andere geslacht. Dus je zou het niet raar vinden als ik tegenover jou zit in de sauna met een erectie? Voor een meisje of een vrouw schaam ik me echt niet 😜.. wel voor andere mannen als die daar toevallig erbij zitten! 😂
Ze hoeven mijn pik lengte in erectie niet te weten. 😉

Schaam jij je dan echt zo voorje penislengte?
Ik vind bet niet erg hoor als mannen mijn oenis in erectie zien. Ik ben trots op mijn penislengte.
Reputatie 1
Badge +1
@Dingske.
Is gewoon een raar idee al een man een andere zijn erectie spot. Het is niet dat ik een kleintje heb ik ben nog niet uitgegroeid met 13 jaar is mijn stijve 17 cm. 😋
Reputatie 1
Badge +1
@Kenshin ja klopt je gebruikt een handdoek om op te zitten. Maar die heb je niet altijd bij je bv in een dampsauna vanwege nattigheid. Ik was vandaag met de vriend van mijn moeder in een Wellness zwembad. Ik kreeg daar ook een erectie al in het begin maar door de damp zie je het minder goed. Mijn pleeg pa die naast me zat zag het wel. We zijn toen vlug naakt beiden de bubbelbad iets verder ingegaan en het ging weg.😳
Reputatie 1
Badge +1
@MensPersoon
In een Dampbad niet heb je een rubber matje waar je op moet zitten. Handdoek blijft buiten. En in het zwembad zie je echt nog de piemel en poesjes in het water. 🤣
Ik hoop dat het uiteindelijk een fijne ervaring was, en dat je hebt kunnen ontspannen. Kunnen de vriend van je moeder en jij het goed met elkaar vinden?

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
@Kenshin
Yes.. Hij is ook 24 jaar mijn moeder 36.. Ik zie hem meer nu als mijn grote broer dan stief pa of zoiets. 🤣

Reageer