Vraag

Met blote voeten in mijn sneakers.

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik ben Mimmo en ik ga altijd met mijn blote voeten in mijn sneakers. 

Ook tijdens de winter draag ik nooit sokken. 

Mijn sneakers stinken wel heel hard want ik heb echt wel zweetvoeten. 

Dragen jullie ook nooit sokken en stinken je sneakers ook zo hard of valt dat wel mee?

Laat eens iets weten. 

Alvast bedankt. 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik draag altijd sokken precies om die reden. ik raad je aan om deo balls te kopen om te voorkomen dat je met de stank in je schoenen andere mensen hindert

Reputatie 2
Badge +1

Hoi pixeldreams, 

Ja dat kan ik misschien wel eens proberen maar mijn sneakers stinken echt heel hard.  Je ruikt de geur ook al terwijl ik ze aan heb.  Dus ja, ze stinken maar ik heb ook wel hevige zweetvoeten.  Maar sokken, nee hoor daar begin ik niet mee. 

Gewoon lekker met mijn blote voeten in mijn sneakers. Laat ze maar stinken. 

Bedankt voor je reactie. 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik heb het eens geprobeerd zo met van die deo bolletjes in mijn sneakers maar dat helpt bij mij niet zo veel hoor. 

Maar ik heb ook echt wel zweetvoeten en niet zo een klein beetje. Als ik mijn sneakers nog maar even aan heb, dan beginnen die al helemaal nat te worden want mijn voeten zweten abnormaal veel. Zelfs terwijl ik mijn sneakers aan heb, ruik je de stank van mijn zweetvoeten. 

Zijn er nog jongens met zo van die naar zweetvoeten stinkende sneakers?

Reacties zijn altijd welkom. Alvast bedankt. 

Badge

Lijkt me niet heel erg fris met zweetvoeten. Ook als het regent en er komt perongeluk water in je schoenzolen kan dat heel erg jeuken kan ik uit ervaring zeggen. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik draag geen sokken wanneer ik ga douchen (ofc), ga zwemmen (ook ofc), heel soms wanneer ik slaap en wanneer mijn sokken vies worden maar ik ben te lui om nieuwe te pakken om te dragen.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Af en toe worden mijn sneakers wel eens helemaal nat als het regent. Maar ook als het niet regent, dan worden mijn sneakers ook helemaal nat van mijn zweetvoeten. Mijn sneakers zijn altijd keinat hoor. Ik moet ze niet laten drogen want als ik mijn sneakers nog maar een half uurtje aan heb dan zijn ze toch opnieuw helemaal nat. Het voelt juist hetzelfde als wanneer ze helemaal nat worden van de regen maar ik ben dat zo gewoon. Ik draag immers al veel jaren gewoon geen sokken meer. 

Reageer