Mentor vertellen?

  • 26 January 2020
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo allemaal.

 

dit is mijn eerste bericht op dit forum

maar ik zit ergens mee. ik heb een moeilijke tijd achter de rug. mijn oom heeft zelfmoord gepleegd en dat vind ik nog steeds super moeilijk. mn Mentor had door dat ik anders deed en vaker stil en alleen was. ze maakt zich zorgen om mij en heb haar een mail gestuurd dat er wel iets is maar ik het moeilijk vind om erover te praten en ik dan snel dichtklap en moet huilen. ik heb veel last van vertrouwens problemen door mn verleden. ik vertrouw niet snel mensen en t is een grote stap geweest voor mij. mn mentor maakt zich nog steeds zorgen over mij en is bang dat ik een verkeerde keuze ga maken. ik heb haar een soort van vertelt dat ik  mezelf snijd en dat weet ze (denk ik) wel.

nu zit ik nog ergens mee en dat is dat ik op meisjes val. en daar ben ik super trots op. maar ik durf het mn ouders niet te vertellen want als er wel eens een lesbian stel op tv is dan zegt mn moeder soms “ach val toch op het andere geslacht” het maakt het niet makkelijk voor mij. ik heb dus wel een super goeie band met mn mentor en ze fietste vorige keer met me mee naar huis (ze woont 2 dorpjes verder) ik vertrouw der heel erg, en ze heeft een paars armbandje aan haar steutel die werd uitgedeeld op mn school met Paarse Vrijdag dus ik denk dat ze het niet raar gaat vinden. maar toch iets houd me tegen. wat moet ik doen???


2 reacties

Heyy

Ik denk aangezien het je mentor is en je haar best veel vertrouwt, kun je het haar misschien wel vertellen, en zij kan het er dan eens met je ouders over hebben.  Denk niet dat je ouders er wat tegen zullen hebben oor , het is tenslotte hun eigen dochter! Hoop dat het snel beter gaat!

Groetjes en succes!

Kaas123

Heyy

Ik denk aangezien het je mentor is en je haar best veel vertrouwt, kun je het haar misschien wel vertellen, en zij kan het er dan eens met je ouders over hebben.  Denk niet dat je ouders er wat tegen zullen hebben oor , het is tenslotte hun eigen dochter! Hoop dat het snel beter gaat!

Groetjes en succes!

Kaas123

hee super bedankt voor je reactie. ik heb een slecht verleden met mn ouders en er is veel gebeurt. ze zien mij niet als de perfecte dochter. en ze worden al boos als ik 1x een 5 heb gehaald ik ben best nerveus als ik een toets heb ens. ik ga denk ik het morgen tegen mn mentor vertellen.

Reageer