Skip to main content

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar.

pik heb sinds het begin van het jaar een nieuwe mentor gekregen en als we eerlijk zijn vind ik haar super knap. Alleen heb ik geen sexintensies met haar ik vind haar gewoon een mooie vrouw. Alleen de mentor doet af en toe een beetje ongepast tegen mij. Bijvoorbeeld laatst begreep ik iets niet dus kwam ze even bij mij staan om me te helpen alleen ging ze recht voor me staan en leek het alsof ze haar tieten bewust wou laten zien iets later gaf ze me een tikje tegen me schouder en vroeg of het lukte ik zie: ja denk het wel. Ze keek men schrift in en plots greep ze me bij mijn penis, ik kon wel schreeuwen alleen had ik dan voor heel de klas voorschut. Ze heeft wel meer gedaan zo Duwd ze vaak haar kont in mijn gezicht terwijl ik aan het werken ben, of praat ze over rare dingen tegen me (soms op sexgebied). Wat zou ik moeten doen.

(Die voorbeelden waren om te laten zien in hoeverre zij gaat)

Vertel het aan je ouders, ga naar de rector of conrector,  of en vertrouwens persoon om het te melden. Als je iemand nodig hebt die naar je luistert kan je de kindertelefoon bellen of naar het tejo huis.

(reactie verwijderd door de Kindertelefoon)

Nee, dat is echt ontzettend onverstandig en illegaal.

Heyy

Dat lijkt me inderdaad heel erg vervelend.. Je mentor mag dit soort dingen ook helemaal niet doen.

Het beste wat je kan doen is hier met iemand over gaan praten. Dit kan met je ouders, een andere docent, de directeur, een vertrouwenspersoon.. Wat je mentor doet mag namelijk niet en is volgens mij zelfs verboden volgens de wet.. 

Je zou hier ook met de kindertelefoon over kunnen chatten of bellen als je dat prettig vind. Dat kan iedere dag tussen 11:00 en 21:00 en is anoniem! 

(reactie verwijderd door de Kindertelefoon)

Dat moet maar niet nee.. Het is illegaal wat zijn mentor doet en de TS voelt zich hier volgens mij ook helemaal niet goed bij.

Groetjes van mij.

Hallo j.b.nl :)

Gewoon zeggen "hou 1.5 meter afstand". En verder tegen mensen zeggen die je vertrouwd.

-TheMightySlayer  <3

Reageer