Vraag

menstruatie

  • 20 January 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ha 

 

Kan iemand mij helpen?

Ik ben dus 16 jaar en heb al een tijd last van intermenstruele bloedingen. Dit betekent dat ik tussen mijn menstruaties door ook bloed. Niet altijd, niet zo hevig maar een week of anderhalve week voordat mijn menstruatie begint bloed ik een aantal dagen licht.

Het doet ook pijn, ik heb dezelfde klachten. Ik heb last van hevige buikpijn en rugpijn en dat gaat niet over.. Ik ben dus gaan zoeken op internet naar oorzaken van intermenstruele bloedingen. Ik kom de engste oorzaken tegen. Tot zelfs baarmoederhalskanker.

 

Heeft een van jullie hier ook wel eens last van? En weet jij dan wat het is?

Of weet jij iemand die hier last van heeft? Laat alsjeblieft een reactie achter!!

 

Groetjes van mij


3 reacties

Hey Wezelman

 

Aangezien je door de bloedingen ongemak ondervindt, lijkt het me verstandig om deze klachten te bespreken met de huisarts of gynaecoloog. Deze zal je kunnen vertellen wat er aan de hand is. Daarnaast zou het kunnen dat een arts je van de inter-menstruele bloedingen af kan helpen.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Internet maakt je alleen maar banger

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb er nooit last van, maar ik snap waar je zorgen vandaan komen. Als het je echt stoort kan je een keertje naar de huisarts gaan, die kan je hopelijk wel helpen! 

Reageer