Vraag

mensen ontmoeten


Badge

Beste Mensen,

Ik ben een jongen van 13 en ben bi. Ik ben de laatste tijd opzoek naar iemand waarmee ik sexuele dingen kan doen, zowel online als in het echt, maar iemand ontmoeten daarvoor is moeilijk. Ik heb yubo en wink al geprobeerd, maar dat lukt gwn niet ook heb ik jong en out geprobeerd, maar dat is te veel werk. Heeft iemand tips/apps/websites waarmee ik mensen hiervoor kan vinden? Groet AnoniemeBoy

 

 


11 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk wel dat ik een website weet maar weet niet of ik die hier mag noemen 

Badge

Kan je miss gwn de naam zeggen, maar niet de link of the klinkers met cijfers verplaatsten en alsnog wat maakt een site naam nou uit

Reputatie 5
Badge +5

Dat wil ik wel doen maar heb geen zin om een waarschuwing te krijgen of eruit geknikkerd te worden. 
 

Dus hierbij de vraag of ik die forum-site mag plaatsen?

Reputatie 6
Badge +4

Hai Annoniem0,

 

Zolang het volgens de regels is dus het een goede, niet-commerciële site is mag dat.
De site moet geschikt zijn voor jongeren vanaf 13 jaar.
Check de forumregels even!

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Badge

Hebben andere mensen nog ideeen?

 

Reputatie 5
Badge +5

Forum.scholieren.com

Reputatie 5
Badge +5

Hai Annoniem0,

 

Zolang het volgens de regels is dus het een goede, niet-commerciële site is mag dat.
De site moet geschikt zijn voor jongeren vanaf 13 jaar.
Check de forumregels even!

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Eerste zin loopt niet helemaal lekker hè. Sorry kon het niet laten

Reputatie 5
Badge +5

Beste Mensen,

Ik ben een jongen van 13 en ben bi. Ik ben de laatste tijd opzoek naar iemand waarmee ik sexuele dingen kan doen, zowel online als in het echt, maar iemand ontmoeten daarvoor is moeilijk. Ik heb yubo en wink al geprobeerd, maar dat lukt gwn niet ook heb ik jong en out geprobeerd, maar dat is te veel werk. Heeft iemand tips/apps/websites waarmee ik mensen hiervoor kan vinden? Groet AnoniemeBoy

 

 

Heb je al gekeken?

Badge

Ja, maar snap de site niet helemaal/krijg geen reactie

 

Op omegle kan je veel zien en ook doen. Je ziet wel vaak mannen. Niet veel jongeren en ook niet veel meisjes. Als ik geil ben dan ruk ik wel eens voor de webcam. 

Reputatie 5
Badge +5

Ja, maar snap de site niet helemaal/krijg geen reactie

 

Je moet je wel aanmelden?

Reageer