Vraag

mening over seks met zus(je)

  • 10 September 2021
  • 13 reacties
  • 3205 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi. Ik heb een ik wil graag Jullie mening.

 

wat vinden jullie van seks hebben met je zusj(je) of nicht(je)persoonlijk vind ik dat het gewoon moet kunnen. Mits ze meerderjarig is en het niet uitloopt op een relatie

 

( en PS : meningen verschillen, dus plaats alsjeblieft gewoon een reactie en geef geen commentaar op deze post of reacties van anderen)

 

 


13 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik vind het maar raar.  Want het is familie plus waarom met je zusje als je 7 biljoen anderen personen hebt? maar ewaja iedereen hun eigen ding

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind het echt een no go. Daarnaast is het ook incest en dat mag niet.

persoonlijk vind ik dat het gewoon moet kunnen.

...want?

Er zijn zat redenen om het in ieder geval niet te doen.
Niet alleen heb je het sociale stigma, maar je familielid is niet de laatste vrouw op de wereld.
Er zijn voldoende anderen waar je zonder probleem seks mee kunt hebben.

Daarnaast is er altijd her risico van zwangerschap.
Zeker bij incest vergroot je de kans op erfelijke aandoeningen.

 

Veel voordelen zie ik er dus niet echt in.

Hallo Ryangames :)

'’gewoon moet kunnen'’. Je zusje is er niet om seks mee te hebben. Zoek daarvoor een vriendin.

-TheMightySlayer <3

Badge

doe ik ook, maar vraag wel toestemming 

​​​​Tekst aangepast door De Kindertelefoon on.a.v forumregels 2 en 9

Reputatie 4
Badge +1

Mensen.

ik doe het zelf niet hoor. Ik heb niet eens een zusje😂 

Ik vind het zelf niet oke,  misschien kan je het op dat moment willen maar ik denk dat je er best snel spijt van kan krijgen. En als het gebeurd is is het gebeurd en kan je het ook niet meer terugdraaien.

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal!

 

Ik vind dat je wel moet kunnen experimenteren, en voor veel pubers is familie het dichtst bij. Je moet het wel altijd veilig doen ;)

Reputatie 7
Badge +4

Hey iedereen,

Ik heb 1 echte zus en 5 stiefzussen. En nog nooit heb ik er ook, maar 1 seconde over nagedacht. Nee, ik vind het zeker niet kunnen. Het is seks zonder relatie is in de meeste gevallen sowieso een slecht idee. Maar een relatie met een familielid is nog erger. Want als die relatie kapot gaat… Of nadat je seks hebt gehad kan het ook flink fout gaan tussen jullie dan is dat niet bepaald handig als familie…

Dus nee het lijkt me zeker geen goed idee en kijk eens naar andere personen!

Groetjes NV

Doe maar niet 

Reputatie 4
Badge +3

Absoluut niet het is incest

Badge

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Ik zou het niet met je zus doen maar met je nicht lijkt het me oké. Ik ben zelf moslim en je mag ook best met je nicht of neef trouwen zo zijn twee van mijn tantes met hun neef getrouwd dus nichten, neven vind ik allemaal prima maar je zus komt van dezelfde ouders dus dat lijkt me iets minder.

 

Badge

Men broer en ik hebben toen we allebei 13 waren op elkaar geexpirenteerd maar we hebben niet echt geneukt ofz dat vond ij te ver gaan hij wou dat wel maar nee we hebben gewoon wat met elkaar geexpirenteerd en ik heb daar geen spijt van

 

Reageer