Mening!

  • 27 May 2019
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, hier lees ik vaak verhalen over seks waarvan ik denk, hoe kan dat nou. Bijvoorbeeld heel vroeg ontmaagd worden enz. Gekke dingen kom ik ook weleens tegen. Ja ik ben wel nieuwsgierig naar seks, maar vooral hoe anderen mensen erover denken en wat hun ervaring is. Wat hun doen en wat hun willen doen! Ik zou het erg lief vinden als je mij helpt door jou verhaaltje hieronder te delen! je mag altijd contact opnemen met mij!

3 reacties

Ik heb nog nooit sex gehad maar ben er ook nieuwsgierig naar. Ik ben vooral iemand die alles doet het meisje een plezier te doen. Zelf maakt mij het nie veel uit wnr ik het heb. Ben nu 14. Ik weet niet hoe oud jij, dus hoe oud ben je, want ik wil wel zeggen namens vrienden dat je pas sex moet hebben wanneer je je echt goed bij voelt. Ik wil best contact op nemen maar dat mag niet helaas.
Hey,
Ik word heel geil als meisjes geil doen, het enige probleem is dan dat ik een stijve krijg😳. ik wil opzich wel seks maar ik ben 13 bijna 14 en dat is nog een beetje jong en ik vind meisjes in mijn omgeving dus niet heel erg knap, but ik vind het stiekem ook een leuk onderwerp.
Groetjess
Ik ben 14 en heb al sex gehad ook heb ik mijn vriend al afgetrokken en heeft hij mij gevingerd. Mij vriend is een jaar ouder dan ik. Het begon met droog neuken en toen het vingeren en aftrekken erbei kwam zeiden we tegen elkaar nu kunen we net zo goed neuken. We hadden condooms gekregen van een vriendin van mij. Hij wilde het graag en ik ook maar was vooral heel benieuwd. Het was een goede ervaring en ik heb er nog geen spijt van.

Reageer