Vraag

Meisjes zijn ook leuk

  • 8 April 2018
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15 en ik denk dat ik bi seksueel ben, ik val op meisjes en jongens i think.. ik heb al een keer met een meisje gezoend en heb een keer gevoelens gehad voor een meisje waardoor ik denk ik denk dat ik bi seksueel ben. Ik heb alleen een probleem, ik heb behoefte.. behoefte aan een meisje.. gewoon zoenen met een meisje, experimenteren met een meisje, een meisje in mijn leven waar ik dingen mee kan doen.. klinkt zo wanhopig sorry. Ik weet niet wat ik er aan kan doen.. iemand tips of ervaring? Deel het ben benieuwd

greetings, lara

2 reacties

Wat je eraan kan doen? Jezelf accepteren, en ook gewoon meisjes gaan daten. Hartstikke leuk toch, dat je op jongens en meisjes valt?

Ikzelf ben er nog niet over uit. Homo, Aromantisch, Miss wel bi, geen idee. Als je ineens gaat twijfelen of het verandert weer, moet je niet helemaal in paniek raken enzo. Je kan jezelf ook in geen een hokje stoppen.
Hee! ik ben 15, en ik ben ook bi. ken je misschien een meisje die zich ook aangetrokken voelt tot meisje? ik heb een panseksuele vriendin en met haar heb ik voor het eerst gezoend en ze heeft me gevingerd. misschien kun je anders proberen ergens op internet te chatten met een meisje. zo ben ik ook begonnen. die behoefte heeft iedereen, maar dat is een kwestie van wachten 😢 helaas.

Reageer