Vraag

Meisjes willen niet verder dan zoenen?

  • 12 July 2019
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen van het goede leven,
ik zit met iets waar ik het antwoord niet op weet dus vraag ik het hier.
Het ding is dat ik meisjes wel weet te versieren in bijvoorbeeld clubs en dan hoort daar een goeie zoen bij maar verder dan zoenen willen ze allemaal niet. Zo zoende ik gister met een leuk meisje waarna ik de dag erop vroeg of ze een film bij me thuis wilde komen kijken. ‘Hahaha, nee nee nee’ was het antwoord.
Iemand tips?

5 reacties

Thuis afspreken is misschien iets te veel, omdat ze dan kan denken dat je meteen seks wil of iets dergelijks. Spreek anders eens af bij clubs waar je al komt. Je zet je stapjes te snel, denk ik. Na een zoen, moet je nog een zoen geven, daarna een langere zoen en daarna een extremere zoen.

Ik ben geen casanova, maar ik hoop dat dit je helpt.
Ik ben het wel met geen_naam eens. Je zet je stapjes veel te snel, en inderdaad kan je je zoenen 'opbouwen'. Dit is meer een bevesteging dan een aanvulling maar ja. Meer weet ik ook niet.

ja misschien is het een tip om niet gelijk te zoenen maar gewoon een leuk praatje te maken en dan nummers uit wisselen en dan niet gelijk vragen voor een film bij jou thuis maar in een openbare ruimte zo dat zij zich ook meer op hun gemak kunnen voelen en daarna is het denk ik wel belangrijk om je te focussen op 1 iemand maar dat licht voor de rest aan jou.

Hey,

Meiden zijn niet altijd alleen op sex uit. En heel veel meiden die het nog niet hebben gedaan willen dat hun eerste keer speciaal is. Dit is natuurlijk niet bij alle meiden. En mischien willen de meiden wie je zoent je eerst beter leren kennen. Dus ik zou zeggen vraag eerst haar nummer en ga een keer op een date. En daarna kun je haar vragen of ze het leuk vind om eens bij je thuis langste komen. Ik zeg niet dat je dat moet doen maar mischien is het een iddee.

Groetjes,
Lise
bedankt allemaal! Ik denk dat ik hier veel aan heb.

Reageer