Vraag

(meisjes) hoelang moet een piemel zijn om seks te hebben?

  • 14 June 2019
  • 8 reacties
  • 1534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Ik ben een jongen van 15 en heb heel veel zin in seks. Maar ik weet niet of mijn piemel groot genoeg is.
Hij is 10 cm slap en 14 cm stijf. (Meisjes) wat vinden jullie ervan, Hoelang moet een piemel zijn als je seks wil en hoelang was jou piemel ongeveer toen je de eerst keer seks had en hoe oud was je toen?

Gr anoniem0047

8 reacties

Badge
E bestaat geen goede lengte, elke penis is goed zolang het maar een goed gevoel geeft
De gemiddelde vagina is maar 9cm diep, maak je geen zorgen
Badge

14 cm stijf is groot genoeg voor een meisje. (althans voor mij) Ik ben zelf nog maagd, maar ben actief bezig dus als je wil? 

@Nieuwsgieriggg 

Contact zoeken is tegen de regels..

Daarnaast zijn hier geen prive berichten dus idk hoe je t zou doen

Badge

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

 

Mijne is nog kleiner maak je geen zorgen tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Het is niet toegestaan om snapchat/ instagram of andere gegevens met elkaar uit te wisselen. Zie ook forumregels 6 en 7: 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

 

Om deze reden zijn dan ook een aantal van jullie reacties verwijderd. 

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon 

Badge

de g spot van de vrouw zit al op 5 cm dus kan makkelijk 

 

Reageer