Vraag

meisje is verliefd op mij en wilt meer

  • 28 June 2019
  • 1 reactie
  • 302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal

er zat dit school jaar een meisje bij mij in de klas en het blijkt dat die nu verlieft is op me ik zelf ben niet verliefd op haar (het is wel een leuke meid) alleen het probleem nu is dat ze steeds fotos van haar stuurt en sex wilt !

wat moet ik hier mee?

groet Nick

1 reactie

Hey,

Je moet blij zijn en heel erg gelukkig zijn.. Een vriendin is een luxe.

Maar je vindt het vervelend dat ze seks met je wil en dat ze naaktfoto's naar je toestuurt? Of vind je dat niet vervelend? Je vraagt wat je ermee moet.

Je moet tegen haar zeggen dat het gevaarlijk is dat ze de hele tijd naaktfoto's stuurt, of stuurt ze dat niet? Als ze dat wel moet, zeg je tegen haar dat ze moet stoppen. Dat is voor haar eigen bestwil, want als jullie misschien ruzie krijgen, kan jij er misbruik van maken. Dat moet je tegen haar zeggen.

Én ze wil seks. Je bent niet verliefd op haar, dus dat wil je niet. Doe het dan ook niet.

Ik stel voor dat je dit aanpakt als een vriend. Je vindt haar wel aardig, toch? Ga dan eens uit met haar en doe leuke dingen die vrienden ook zouden kunnen doen. Daarmee maak je haar niet verdrietig. Ik denk dan aan een bezoekje aan een pretpark. Je kan ook met andere vrienden en vriendinnen gaan. Misschien verdwijnt haar liefde dan voor jou en wordt ze verliefd op een andere jongen.

Je kunt het ook tegen haar zeggen, dat je haar niet leuk vindt, maar dan wordt ze vast verdrietig. De meeste liefdes verdwijnen na één à twee jaar. Daarna accepteert én realiseert zij dat jullie gewoon vrienden zijn. En jullie hebben dan veel leuke dingen gedaan, samen. Dat kan nooit kwaad voor een vriendschap, toch?

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer