Vraag

Meisje is super nieuwschierig over sperma jongens

  • 9 September 2017
  • 22 reacties
  • 5930 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had voor het eerst sperma gezien van een jongeman. Vond het heel lekker en zag ook geil uit dat wit slijm.
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe?
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom?
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd? Ik vind het echt lekker!

22 reacties

1:12
2:okay nee niet zoveel last van
3: ja vond het vies
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe? Ik was denk ik 12/13.
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom? Ik vind het okay en nee schaam me niet iedere jonge heeft het.
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd? Vraag me niet waarom, maar ja en het smakte fucking bitter
1.wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe? 11●slaapkamer●door heel erg over mijn pik te vrijven
2.vind je eigen sperma okay of vies. Schaam je ervoor bij natte droom? Okay●kheb geen natte droom gehad. Heel vreemd
3.heb je het zelf al eens geproefd? Ja. Maar het is niet lekker. Is meer geil
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe?
11 jaar. Ik was pas jarig geweest. Het kwam tijdens touwklimmen op gym. Het gevoel was hemels! Ik spoot het zo in mijn gymbroekje! Daarna ben ik op de wc gaan kijken! Het was doorzichtig slijmig spul.
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom?
Ik vind het heel tof, en dat komt ook omdat ik vaak een paar keer achter elkaar kan. Ik voel me heel sterk! en het klaarkomen voelt dan extra erg stevig! Er is dus ook erg veel sperma. Soms schaam ik me als ik een natte droom heb, omdat er dan zo veel is. Ik heb een grote spermaproduktie. Dan heb ik me dus niet vaak genoeg kunnen aftrekken of seks gehad. Vaak is dat niet een fijn moment.
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd?
Ja! Ik slik het graag, want het is meestal heel zoet!
1. 12 jaar in bed met aftrekken
2. Ik vind het prima
Heb nog geen natte droom gegad
3. Nee lijkt me vies
1. 12, slaapkamer en aftrekken.
2. Het is wel okay. Ik heb geen natte droom gehad.
3. Nee dankje.
Badge
Mag ik proeven
Ja!
Maar je ben niet de eerste jongen die dat vraagt
1. Eerste orgasme had ik toen ik 10 was maar toen was er nog geen zaad. Dat was pas op mijn 12e
2. Ik vindt 't wel okay.
Wel eens een natte droom gehad schaam ik me niet voor
3. Nee dankjewel..
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe? Nou ik was 11 en ik was een beetje aan het uit proberen en ik had een filmpje gezien waar mensen zich aftrokken dus ik dacht ik dat dag ook doen en toen ik dat deed doe ik het alleen maar en ben nu 14.
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom? Nee ik vind sperma eigenlijk best wel geil
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd? Ik vind het echt lekker! Ja ik heb me eigen sperma geproefd maar ik vond het best zoet de smaak kan je sperma ligt ook aan hoe je leeft en of je gezond eet
1)11
2) vind het wel okay
3)ik vind mn sperma eten wel geil
11
kei mooi
kei vies
wil je proeve
He wil je proeven?
1. 11 jaar maar was toen niet veel, nu veel meer vergeleken toen.
2. Ik vind het okay
3. Jep, het klinkt misschien stom maar bij mij smaakt het naar poedersuiker met water ofzo (glazuursmaak) komt denk ik omdat ik vaak ananas eet,
Een toen wS ik tien toen hat ik een vriend en toen hT ik voor het eerst anale sex en toen kwAm ik in hem klaar
2 vind het wel oke en 3 lekker
1. Eind 13/ begin 14 tijdens het aftrekken in bed
2. Oke, schaam me er niet voor
3. Ja, het was erg geil om te proeven
1. 12
2. schaam me er niet voor
3. erg geil
Vraag 1. Op Mn 12
2. Ik schaam me er niet voor
3. Ik heb het nog niet geproefd
Badge +1

Ik had voor het eerst sperma gezien van een jongeman. Vond het heel lekker en zag ook geil uit dat wit slijm.
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe?  12 was bij m’n beste vriendin en waren samen aan het mastruberen
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom? Okay wel en nee k schaam me ni
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd? Ik vind het echt lekker! Ja s best lekker

 

Badge

Ik had voor het eerst sperma gezien van een jongeman. Vond het heel lekker en zag ook geil uit dat wit slijm.
Vraag 1 heel eerlijk : Wanneer is jouw eerste zaadlozing leeftijd en waar en hoe? gwn in bed aftrekken 11,5 was ik 
Vraag 2 : vind je eigen sperma okay of vies . Schaam je ervoor bij natte droom? okay 
Vraag 3 : heb je het zelf al eens geproefd? Ik vind het echt lekker! ja 

 

Reageer