Skip to main content

meisje in sportschool

• February 20, 2026
  • 4 reacties
  • 662 Bekeken

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3

Hey meisje ik vraag over de kleinding op de sportschool bij mij in lopen twee meiden rond in een sport bh   en ze  vragen soms aan mij of ze wel goed doen met oefening goed dat 1 meisje ken wel leuk meid gewoon een vriendin van de sportschool en haar vriendin is volgens mij verliefd op mij of zo steeds naar mij aan kijken en ben bezig met een oefening oh wat ben jij sterk en loopt best uitdagend rond daar met sport bh  ze heeft een cup C denk ik. Heeft iemand tips met dit  ze heeft via die vriendin mijn snap toevoegd  ze weet dat ik vriendin hen wie kan mij er mij helpen  maar kan toch gewoon iemand helpen zonder bedoeling 

4 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Vind jij haar ook leuk? Dan kan je toch haar nummer/snap vragen. Misschien is dat spannend maar het lijkt mij de enige manier :) 

Veel succes

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Vind jij haar ook leuk? Dan kan je toch haar nummer/snap vragen. Misschien is dat spannend maar het lijkt mij de enige manier :) 

Veel succes

Hey ik heb al een vriendin ze zitten samen in  een voetbal team  help 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Veel succes

Hey ik heb al een vriendin ze zitten samen in  een voetbal team  help 

Hey wat zegt je vriendin er van dan best lastig als je  iemand probeert te helpen 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

Quote verwijderd door KT

Mijn vriendin  weet er van zijn ook vriendinnen dus en ze weet ook dat alleen gelopen heb met oefening  maar ik weet niet wat meisje denkt over dit wie kan mij helpen