Skip to main content

meisje in de gym

• February 5, 2026
  • 2 reacties
  • 505 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Yo iedereen ik zit ergens mee, ik zag net een meisje in de gym en we hadden veel oogcontact enzo, ze is van Afrikaanse afkomst waarom dat van belang is vertel ik jullie zo.

In ieder geval ze zag er best goed uit en ze leek erg ontwikkeld en meer op een jonge vrouw als een meid maar bedacht me later dat ze misschien nog best wel jong is. misschien wel 10 ofzo. 

Dat geeft me een raar gevoel man want ik ben zeker geen pedo, ze had behoorlijke billen daarom dacht ik dat ze ouder was maar omdat ik zelf 15 ben en nu de gedachte heb dat zij misschien veel jonger is voel ik me echt raar. Ik werd dus opgewonden van haar lichaam wat best ontwikkeld was denk gemiddeld voor een 16 jarige meid.

Alleen is het raar dat ik opgewonden van haar werd zonder dat ik weet hoe oud ze is ?

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 5, 2026

Wat ik altijd een beetje raar vind is dat mensen het totaal normaal vinden als een 58-jarige met een 48-jarige is. Dan is het niet raar

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 6, 2026

Wat ik altijd een beetje raar vind is dat mensen het totaal normaal vinden als een 58-jarige met een 48-jarige is. Dan is het niet raar

Ja ik ook maar ik val ook niet op jongere meisjes als ze er niet zo geil uitzag en echt 16 leek had ik sws niet naar der gekeken