Vraag

meisje aangerand en spijt

  • 7 February 2023
  • 13 reacties
  • 1342 Bekeken

Badge

hey ik ben een jongen van q4 en heb laatst een meisje aangerand denk ik ik weet niet zeker maar in de les moest ik naar de wc en toen ik aankwam zag ik een meisje de toiletten binnen lopen ze was nogal knap en mijn leeftijd ik wachte tot ze uit het hokje kwam en duwde er haar terug in ze werkte wel tegen en toen hebk men tong in haar mond gestoken en ben ik met mijn hand in haar broek geweest dit ging allemaal vanzelf ik dacht er niet bij na en nu heb ik spijt wat moet ik doen


13 reacties

Badge

ik ben 14

 

Reputatie 7
Badge +15

ja… dit kan écht niet, en dat heb je  zelf waarschijnlijk ook wel door… 

 

misschien toch wel even je excuses gaan aanbieden?! of het even besprekem met DE KINDERTELEFOON

 misschien hebben die meer handige tips… 

 

btw, het is wel heel goed dat je zelf hebt bedacht dat je fout zat, en daar nu iets aan wil gaan doen…

 

 

Mij_Niet_Gezien

Geef jezelf aan bij de politie.

Badge

 @Mij_niet_gezien  is het voor mij mss niet beter om naar psycholoog te gaan het is al meer gebeurt het want niet alleen tongen maar ook jeweetwel met men piemel maar ik kan het niet helpen

kben vorige week niet weg geweest omdat ik niemand meer wou aanranden btw is niet altijd op school

 

kwil echt dat ik er mee stop

 

-onnodige quote verwijderd, KT-

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval kun je het best eens langs de huisarts gaan. Die kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Je moet er idd wel iets aan doen.

Badge

In dat geval kun je het best eens langs de huisarts gaan. Die kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Je moet er idd wel iets aan doen.

thx

 

 

Badge

In dat geval kun je het best eens langs de huisarts gaan. Die kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Je moet er idd wel iets aan doen.

da meisje dak heb verkracht op school moet ik me gaan excuseren

 

Reputatie 7
Badge +17

Misschien zou je een brief aan haar kunnen schrijven. Besef wel dat wat je gedaan hebt best erg is.

Badge

Misschien zou je een brief aan haar kunnen schrijven. Besef wel dat wat je gedaan hebt best erg is.

maar het ding is ik wil het niet maar alsk het doe vind ik het wel leuk

Reputatie 7
Badge +17

Daarom moet je dus naar een psycholoog. Wat je hebt gedaan is gewoon strafbaar.

Badge

In dat geval kun je het best eens langs de huisarts gaan. Die kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Je moet er idd wel iets aan doen.

da meisje dak heb verkracht op school moet ik me gaan excuseren

 

Heb je haar niet alleen getonged maar ook nog gedaan?? Jezus dat je nog nie bent geschorst of bent aangevallen door een meiden groep is bijzonder gast je hebt echt geluk gehad, maar dat je er ook nog mee bent weg gekomen is ook nog bijzonder. Miss vond ze t wel leuk idk als ze t niet leuk vond zou ze je toch allang in elkaar geslagen hebben

 

Even een iets uitgebreidere response. Ik zelf heb het niet echt zo voor met verkrachters (understatement).

In plaats van op een forum zitten raad ik je echt aan om jezelf aan te geven bij de politie en psychologische hulp te zoeken. 

Het lijkt mij een zorgwekkende situatie als jij de veiligheid van meisjes in gevaar brengt vanwege jouw '’noodzaak'’ om seks te willen. De meisjes die jij hebt aangerand en verkracht kunnen er voor het leven getekend door worden. Het is niet zelden dat meisjes zeer depressief raken, zichzelf beschadigen, en zelfs zelfmoord plegen vanwege verkrachting. Je overschrijdt iemands grenzen flink.  

In dat geval kun je het best eens langs de huisarts gaan. Die kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog. Je moet er idd wel iets aan doen.

da meisje dak heb verkracht op school moet ik me gaan excuseren

 

Heb je haar niet alleen getonged maar ook nog gedaan?? Jezus dat je nog nie bent geschorst of bent aangevallen door een meiden groep is bijzonder gast je hebt echt geluk gehad, maar dat je er ook nog mee bent weg gekomen is ook nog bijzonder. Miss vond ze t wel leuk idk als ze t niet leuk vond zou ze je toch allang in elkaar geslagen hebben

 

Wat een onzin is dit. Weet je wel hoe bang meisjes hiervan worden en hoe ze zich schamen.  Grote kans dat ze niemand iets zegt.  

Reageer