Vraag

MEIDEN over penis

  • 2 January 2019
  • 11 reacties
  • 1330 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
wat vinden jullie lekkerder een penis met veel haar of met weinig tot geen haar

11 reacties

Ik ben een meisje en kies zelf voor het 2e
Reputatie 3
Badge +3

Ik vind t allebei wel prima als er haar opzit moet t wel schoon zijn

Voor seks maakt het me niet uit maar voor pijpen dan toch liever het 2e

 

Nou ff vraagje i know is voor meisjes maar boeie, k heb haar maar k hou het beetje bij en ja beetje kort wat vinden julie dan? Ben benieuwd en onzeker mn d is btw 15cm

Reputatie 1
Badge

@Marc 1245 ik ben gay dus ik mag ook reageren :) voor mij persoonlijk: wat de persoon zelf wil, als hij zich goed voelt zonder haar dan is dat ook goed voor mij, als hij zich goed voelt met haar dan is dat ook goed voor mij, zelf vind ik een geschoren lul misschien zelfs ergens wat vies, soms zie je dan stoppeltjes en dat vind ik ergens dan een soort van vies, ja haar groeit nu eenmaal daar kan je niet onderuit, maar dan zie ik toch wel liever een bosje, maar ik zal daar nooit iets op zeggen, als die persoon liever zijn haar afscheert ben ik daar ook tevreden mee

en @Jongen2005  ikzelf heb maar 11cm stijf, dus 15 cm is best groot, het gemiddelde (en dat zijn gemiddeldes van +18 volwassen mensen, ligt tussen de 12 en 14cm bij volwassenen, dus zelfs daar zit je al over ;) ik ben zelf gay, en zie liever kleinere tot normale penissen, alles tussen de 10 en 15 cm daar geil ik op, misschien nog net 16 cm maar dan zou ik al serieus eens moeten over nadenken, alles boven de 16cm vind ik maar not done, grote lullen zijn maar lelijk :p

@Marc 1245 ik ben gay dus ik mag ook reageren :) voor mij persoonlijk: wat de persoon zelf wil, als hij zich goed voelt zonder haar dan is dat ook goed voor mij, als hij zich goed voelt met haar dan is dat ook goed voor mij, zelf vind ik een geschoren lul misschien zelfs ergens wat vies, soms zie je dan stoppeltjes en dat vind ik ergens dan een soort van vies, ja haar groeit nu eenmaal daar kan je niet onderuit, maar dan zie ik toch wel liever een bosje, maar ik zal daar nooit iets op zeggen, als die persoon liever zijn haar afscheert ben ik daar ook tevreden mee

en @Jongen2005  ikzelf heb maar 11cm stijf, dus 15 cm is best groot, het gemiddelde (en dat zijn gemiddeldes van +18 volwassen mensen, ligt tussen de 12 en 14cm bij volwassenen, dus zelfs daar zit je al over ;) ik ben zelf gay, en zie liever kleinere tot normale penissen, alles tussen de 10 en 15 cm daar geil ik op, misschien nog net 16 cm maar dan zou ik al serieus eens moeten over nadenken, alles boven de 16cm vind ik maar not done, grote lullen zijn maar lelijk :p

Haaiiii, ofc mag je rea mijn mening heeft iedereen recht toch maar idk of 15 groot is voor me leeftijd ben 14 dusjaaa maar k denk dat meiden wel liever beetje grote lullen hebben idk of ze 15 groot vinden haha

Reputatie 3
Badge +3

Mij maakt het niet uit of er haar of geen haar opzit. Een penis is een penis toch. 

 

@Jongen2005 15cm is best wel groot op 14 jarige leeftijd dus zo onzeker hoef je daar niet over te zijn. 

 

 

 

Hoiii, okeee nouja ik twijfelde en was wel beetje onzeker maar dan weet k t, dankje! :)

@Jongen2005 Hey, je hoeft echt niet onzeker te zijn over de grootte van je dick! Net zoals dat sommige jongens van kleine tieten houden en andere jongens van hele grote. Iedereen heeft z’n eigen smaak en geloof me jouwe is echt niet klein hoor :) Ik ben meisje van 14 btw

Hihi okeeee nouja thx :*) k hou persoonlijk van beetje kleine borsten ik denk tussen A en B maar ik ben nii super moeilijk k ben ook 14 :)

Ik ben een boy en ik wil gewoon even zeggen dat het daar onder gewoon kaal moet zijn (of doe tenminste je best want hondertprocent kaal kan bijna niet je houd namenlijk stoppeltjes net zoals bij een baard).

Ten eerste het is makkelijker schoon te houden dus hygiënischer.

Ten tweede je pik lijkt grooter.

Ten derde als een meisje je wilt pijpen is dat vijner voor het meisje want er is geen haar dat in haar mond kan komen.

Ik vind namenlijk dat we gewoon rekening moeten houden met elkaar onder de jongens en meisjes kwa schaam haar.

Reageer