Skip to main content
Vraag

meiden in me klas

• August 27, 2025
  • 3 reacties
  • 637 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

ik heb dus een paar meiden in mn klas ze zien er goed uit hebben ook best grote voor 13 / 14 jaar en ik wil tsja sex met ze hebben is dat raar?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 27, 2025

Nee is toch niet raar? Ik kan daar ook van genieten

Vandaag in de winkel ook een meid (in de 20/30) met roze topje die goed gevuld was, was al klein beetje geil maar nu werd ie keihard

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 27, 2025

Nee hoor, dat is volledig normaal. Op jouw leeftijd ben je daar meer mee bezig. En meiden van je leeftijd kunnen best opwindend zijn voor je. Die meiden zullen hier ook mee bezig kunnen zijn. Het is belangrijk om te weten dat je alleen seks mag hebben met kinderen van je eigen leeftijd maar op die leeftijd is het eigenlijk best wel af te raden om al seks te hebben.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 28, 2025

Ja dat is normaal maar als je met 1 van de 2 naar bed wil heb dan wel iets met die meisjes  dat jullie beide het willen doen maar rond die leeftijd zijn de meeste jongens en ook meisjes er wel mee bezig

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

ik heb dus een paar meiden in mn klas ze zien er goed uit hebben ook best grote voor 13 / 14 jaar en ik wil tsja sex met ze hebben is dat raar?

Elke jongen kijken naar meisjes en  ik had al vroeg  begonnen mijn borsten te groeien  best veel  jonges kijken daar naar het ze niet klein  en  als je in laatst van basisschool zit en je heb dan al cup B dan we zelf waar jongens naar kijken met om kleiden met gym Â