Skip to main content
Vraag

meiden hoe gluren jullie naar jongens?

• July 4, 2026
  • 3 reacties
  • 472 Bekeken

Hoi ben een jongen van 12 en ik vond het altijd interessant, ikzelf kijk altijd naar meisjes bij gym om hun in hun onderbroekjes te zien en ja ben altijd aan het kijken om hun hot te zien en trek ook op hun foto’s ofzo af, maar wat doen jullie meiden?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 5, 2026

Hoii ​@Davidyo 

ik heb ook wat vraagjes na het lezen

Hoe zie je hun in hun onderbroekjes?

hzo trek je af op klasgenoten, dat is toch raar

Ik beantwoord je vraag wel even

Ik fantaseer wel over jongens uit mijn klas en ik kijk ook wel naar jongens hun broek of ze een stijve hebben 

Heb je nog meer vraagjes, dan mag je ze stellen

Merel12345
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 5, 2026

Hey ik weet ook dat jongen van mijn klas of school of  van de  sportschool of van voetbal  op mij zitten aftrekken  ik zag laast een filmpje van jongen dat op tiktok van mij en beste vriendin zitten aftrekken zit dat ons wel wil doen  maar die  jongen is 13 en wij 16 waarom vinde jonge  jongens oudere meisjes interessant om daar aftrekken  kan uitleggen komt dat we grote borsten hebben of zo

onnodige quote verwijderd KT

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 12, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Merel12345  Ik zal even jou laatste vraag voor zover ik kan beantwoorden, jonge jongens (12/14 jaar ongeveer) beginnen net met hun puberteit, hierdoor zijn ze wat groter, willen zo ook wat meer en sommige jongens beoordelen meiden op hun uiterlijk zonder dat ze diegene kennen. Dit kan ook gebeuren als ze diegene wel kennen en als ze je heel lekker vinden, kunnen ze op je aftrekken. Hoe raar dit ook klinkt, dit is wel de realiteit.