Skip to main content

Ik heb een vraag waar ik soms wel aan denk 

Ik weet dat jongens best jong beginnen met aftrekken maar hoe zit het met meiden 

.

Hoe oud was jij toen je begon met masturberen 

deze vraag is bedoeld voor meiden 

Hey, ik was rond een jaar of 14 toen ik begon. Ik had toen ook een vriendje en begon er steeds vaker aan te denken en dus deed ik het en na een tijdje deed mn vriendje het voor me. 

Ik was twaalf toen ik begon en ben nu 14

Ik weet dat jongens best jong beginnen met aftrekken maar hoe zit het met meiden 

.

ik was 12 toen ik begon en ben nu 16

Ik was denk ik 12 een weet dat ik in begin gelijk in ma vagina in ging en het totaal niet lekker  vond

en toen  ik 15 was ontdekt ik pas waar me clit zat en toen vond ik het wel fijn 

ben nu 16  en het lijkt me nu w fijn om een stapje veder tegaan met een  vibrator of dildo 

Gr bren

Het kan op allerlei leeftijden, sommigen beginnen al op hun 8e, onbewust of bewust en andere pas op hun 14e of zelfs 16e. De gemiddelde leeftijd is 11 denk ik. Je hoeft je er niet voor te schamen en ook niet te vertellen aan iemand, tenzij je dat graag wilt natuurlijk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

.

Ik was elf 

Ik begon iets van 3 maanden geleden en ik ben nu 12

uhmm misschien beetje raar maar ik begon zonder dat ik het wist op mn 8e dont ask me how lol

ik weet nog dat ik dacht dat ik iets nieuws had uitgevonden

Ik begon op mijn 8ste en ben nu 16

Ik begon toen ik net twaalf was geworden met in mijn vagina, toen vond ik mijn clit stimuleren niet echt lekker, ik denk dat de gemiddelde leeftijd beetje 1/2de klas is

Reageer