Ik vind het erg spannen om op rare plekken af te trekken het liefst waar mensen kunnen komen maar niet waar continu mensen zijn dus weet iemand mischien plekken waar je niet wordt gezien maar waar je wel kan worden gezien als je ongeluk of geluk hebt ik sta voor alles open dus zeg maar gwn als je een plek in je hoofd hebt
Bladzijde 1 / 1
Dus wil je graag dat iemand jouw ziet rukken?
Nee maar dat het wel mogelijk is dat maakt het spannend
Ok?
Een staa wc in een restaurant bijvoorbeeld!!!
In het park.. maar doe liever niet. Kan je problemen geven met voorbijgangers.
Ja als er in het park bosjes zijn is het wel super spannend dan kan het wel maar als het een open park is dan gaat het inderdaad wel moeilijk maar iemand nog meer plekken die heel raar zijn maar echt super spannend om af te trekken
In de politie cel.. daar kom je terecht als een boze moeder 112 gaat bellen..
In auto, bios of in speeltuin
In auto kan niet echt want ben pas 13 bios gaat zo ie zo iemand je zien maar de speeltuin is wel super geil als je in zo'n huisjes gaat aftrekken/ vingeren dus bedankt iemand nog een andere plek
pashokjes
bos
etc.
bos
etc.
Ik ga soms zelf lekker winkelen met een vriendinnetje en dan word ik soms zo heet van een mooie broek waar men ass goed in staat dat ik dan even een momentje heb waar ik wil gaan aftrekken.
Deze reactie is aangepast door de Kindertelefoon in verband met regel 9
Deze reactie is aangepast door de Kindertelefoon in verband met regel 9
Verlaten school gebouw
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.