Vraag

meer weten over mijn broer

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 612 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb een broer van 15, maar weet niks van hem als het om slekls gaat. Ik wil graag weten of hij bijv aftrekt. Ik heb een keer zijn stijve door zijn onderbroek heen gezien. Hoe kan ik dat te weten komen? Ik ben zelf net 12.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Slekls = sex

Reputatie 4
Badge +1

?

Ik heb een broer van 15, maar weet niks van hem als het om slekls gaat. Ik wil graag weten of hij bijv aftrekt. Ik heb een keer zijn stijve door zijn onderbroek heen gezien. Hoe kan ik dat te weten komen? Ik ben zelf net 12.

Ik snap zeker dat je zou willen weten of je leeftijdsgenoten aftrekken of niet.

Je kan het natuurlijk altijd vragen! Niks raars aan zulke dingen willen weten. Maar ik weet niet echt een andere manier om het te kunnen vragen.

Badge +3

Hoi, het beste is het te vragen. 

Als dat echt niet gaat dan heb je hier de echt FOUTE en slechte manier:

Doorzoek zijn telefoon

Doorzoek zijn kamer naar seksuele activiteiten (ook de prullenbak)

 

Maar als het goed is heb je het gewoon gevraagt, en dan is alles goed.  Want door zijn privé plekken gaan is echt gemeen. De keuze is aan jou. 

 

Haii

Aangezien je broer 15 is, schat ik de kans vrij groot dat hij aftrekt. Je kunt het, zoals hier aangegeven gewoon vragen. Je broer zal dat heus wel snappen, hij is ook door die periode geweest. M’n beide zussen weten van mij ook dat ik aftrek. Dikke boeie weetje, iedereen is jong en ontdekt zichzelf, helemaal niks om je voor te schamen! Vraag het hem gewoon en dan weet je het onmiddellijk!

Succes!

Reageer