Hoi, ten eerste, zorg dat je niets doet wat zei niet wilt, dit kan ook onbewust gaan, stop met controlle proberen te houden als je dat doet, en geniet van het moment, en van elkaar, volg gwn jullie gevoel, het komt wel goed dan denk ik.
Veel liefde toegewenst voor jou en je vriendin, ik hoop voor jullie dat jullie nog lang samen zullen zijn.
Dank je wel! Ja ik snap je ik doe ook nooit iets wat zei niet chill vind.
Bouw het gwn langzaam op zou ik zeggen, en niet dingen doen die ze niet wil. Maar als je het langzaam opbouwt gaat ze je miss wat meer vertrouwen en laat ze meer toe
Je zit in een moeilijke situatie.
Terecht dat je haar niet dwingt tot iets dat ze niet wil. Aan de andere kant is een vriendje dat met alle wensen meebuigt ook niet spannend en aantrekkelijk voor een meisje. Ja, comfortabel. Maar niet aantrekkelijk en zéker niet spannend. Je hebt een aanzienlijke kans dat ze jou ‘aanhoudt’ uit gewenning en gemak en ze het uitmaakt als ze iemand ontmoet die wel spannend is. Waarmee ze dan direct zit te tongzoenen. Met hem wel.
Ik snap je maar zij kan ook niet in het moment meegaan en totaal niet flirten. Maar avijn hoe maak ik het spannender dan?
Ik snap je maar zij kan ook niet in het moment meegaan en totaal niet flirten. Maar avijn hoe maak ik het spannender dan?
Dat moet je zelf gaan uitvinden. Wat je nu doet is aanbieden en vragen, en zij wijst af, en jij accepteert haar afwijzing. Als je dat herkent kun je er ook iets mee doen.
Wat heel onaangenaam is, is haar afwijzing negeren. Wat je beter kunt doen is zorgen dat jij niet meer hoeft te vragen, maar dat zij de vragende partij wordt.
Sommigen noemen dat ‘playing hard to get’ dus dat je zelf uitstraalt ‘kom jij maar bij mij vragen, laat jij maar zien dat je mij wilt’.