meent hij dit?


Badge +3
heyyy allemaal! Ik ben er weer ik was m´n ww vergeten🆒

maar we hadden vorige week gym en we hebben 1 kind in de klas die niet helemaal deugt en hij ging dus het hele klaslokaal rond en vroeg aan iedereen of diegene balhaar had:? en een (knappe) jongen zei toen nee, maar daarboven wel. Nu vraag ik me af of hij dat meende. oja en ik ben homo. En hoe kom ik er nu achter of hij dat meende?

als je tips hebt hoor ik het graag

alvast bedankt, F1 fan

12 reacties

Badge +3
oja en we zijn beide 13
Beste , F1Fan

Waarschijnlijk zal de jongen van 13 jaar beginnend schaamhaar krijgen op dit moment.
Heb begint meestal boven de penis met de groei van het haar .

Groet, Hugo
Badge +3
Oke dankje voor je reactie! maar dit was niet helemaal mijn vraag hoe kan ik er via hem achterkomen dat bedoelde ik.
Sorry voor de onduidelijkheid!

Groetjes, F1fan
Hi F1fan,

Kun je niet gewoon tegen de knappe jongen zoiets zeggen als “vroeg dingetje aan jou ook of je al balhaar had? Ik heb niet geantwoord (of wel, weet niet wat je gedaan hebt), maar ik heb dat nog niet en ook nog geen schaamhaar en jij?”

Zoiets, zou ik gewoon proberen.

In groep 8 vroegen andere jongens ons )tweelingbroertje en ik) ook van die dingen en of ze het dan mochten zien. Mijn twin en ik komen al van kleins af aan op het naaktstrand en nu nog en voor ons is bloot niks bijzonders en heeft ook niet gelijk met seks te maken, dus dan lieten we het gewoon zien aan andere jongens in het fietsenhok ofzo.

Toen snapten we niet wat er nou zo’n big deal was om je schaamhaar of je piemel te laten zien, maar ondertussen snappen we wel dat het voor andere jongens niet zo vanzelfsprekend is.

Maar ik denk, als je zoiets aan die knappe jongen vraagt, over wat die andere jongen gevraagd heeft, dat hij dat niet zo gek zal vinden. De vorige keer had hij ook gewoon antwoord gegeven, dus waarom nu niet weer?

Ik zou dan ook best durven vragen hoe lang hij al schaamhaar heeft. Ik weet wel dat het helpt om ook iets over jezelf te vertellen. Als je alleen altijd maar dingen vraagt aan een ander en nooit wat over jezelf vertelt, dat het dan voor die ander ook niet zo leuk is. Dus, ik zou dan zeggen, ik heb nog geen/wel schaamhaar en bij mijn ballen ook / nog niet.

Denk je, dat je daar iets mee kunt?

Ik zou de eerste keer niet gelijk te ver gaan en te veel blijven vragen, maar als hij gewoon antwoord gegeven heeft zou je hem een andere keer nog wel eens wat kunnen vragen.

Bijvoorbeeld: “weet je nog dat we het laatst over schaamhaar hadden? Ik vond het wel fijn om er eens met iemand over te praten zonder dat het gek is en met jou kon dat. Ik vraag me nog wel eens meer wat af, want er verandert zoveel in de puberteit en ik hoor over dat jongens hun piemel groter wordt of dat jongens gaan aftrekken of en dan kun je invullen waar je iets over wilt vragen. Dan kun je zeggen, ik heb dat ook of ik doe dat soms ook wel eens en dan vragen of hij dat ook heeft of doet.

Succes ermee. Ik hoor wel of je er iets aan hebt.

Groetjes,
M&M’s
Badge +3
Oke dankje voor je reactie! Dat kan ik doen maar hij is volgensmij wel heel makkelijk ermee dus ik denk dat het wel in een keer kan nog iemand tips?

Groetjes F1fan
Soms kan het dat je rond je dertiende geen balhaar hebt maar de kans is heeeeeel klein, net zo klein als dat je in de derde zit en nog nooit jezelf hebt afgetrokken
Badge +3
Soms kan het dat je rond je dertiende geen balhaar hebt maar de kans is heeeeeel klein, net zo klein als dat je in de derde zit en nog nooit jezelf hebt afgetrokken oke haha bedankt voor je reactie 😛 heeft er nog iemand tips
Badge +3
nog iemand tips????
nog iemand tips????
Euhm ik zou het als ik jou was gewoon vragen, niets mis mee toch? En die antwoorden die je hebt gekregen lijken me goede. Als je nog ergens tips over nodig hebt ik ben dr!
Xxx darkgirl?
Badge +3
nog iemand tips????
Euhm ik zou het als ik jou was gewoon vragen, niets mis mee toch? En die antwoorden die je hebt gekregen lijken me goede. Als je nog ergens tips over nodig hebt ik ben dr!
Xxx darkgirl?
hii darkgirlxx bedankt voor je reactie en dat zal ik dan wel doen ja dankjewel!

groetjes F1 fan
Np?
Badge +3
Nog iemand???

Reageer