Vraag

me vriedin haar tieten

  • 20 May 2021
  • 5 reacties
  • 1716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hé mensen

ik wil ff wat zeggen ik snap dus met een vriendin die echt lekker is grote billen en tieten en we waren dus op Snapchat aan het snappen totdat het ergens overging dat ze een foto stuurde met haar in bh en ze vielen er net nie uit en ze vind het volgens mij ook nog eens leuk om te sturen en wil haar nu echt gw neuken of iets anders gezelligs met haar maar ze heeft een vriend nie meer voor heel lang want gaat heel slecht dus wil dan als het klaar is me kansen pakken en heb ik de vraag wat moet ik doen


5 reacties

Hallo El matador :)

Wanneer het uit is kun je gewoon contact inderdaad met haar hebben. Eerst zorgen dat jullie een relatie krijgen. En misschien na een tijdje is dan seks mogelijk als zij dat ook wil.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

als ze geen vriend meer heeft kan je je kans pakken…. als zij dat ook wil natuurlijk. Je zou dan gewoon met haar kunnen afspreken.

Ik sluit me aan bij de rest, maar wil wel benadrukken dat het aan haar is om die relatie te beëindigen, daar moet je geen druk op zetten.

Badge

Ik ben het eens met de rest

#iklaatmevacineren

Badge

Onthoud wel dat zij de baas is over haar lichaam dus als jij seks wilt en zij biet moet je dat accepteren 

 

En w8t tot dat het uit is (miss paar dagen na dat het uit is) 

Reageer