Beantwoord
me tieten gaan maar op en neer
Hey iedereen ik heb een probleem bij gym moeten we vaak rondjes in rennen maar tijdens het rennen gaan me tieten de helletijd op en neer ik heb wel eens een sport bh geprobeert maar dat helpt niet echt en als je tieten de hele tijd op en neer gaat als je rent dat is niet chil hebben jullie tips?
Beste antwoord door Anonymous
Hey,
Heel herkenbaar! Bij mij werken de sport bh’s van de H&M het beste en anders soort bh’s met bandjes. En t is helemaal niet erg. Je kunt ook naar een lingerie winkel gaan, de mensen die daar werken hebben daar echt wel ervaring mee en kunnen je een goede soort bh aanbieden! Kost misschien wel wat maar dan heb je ook wat! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Veel liefs en laat me weten hoe t ging.
x
Bekijk origineelHeel herkenbaar! Bij mij werken de sport bh’s van de H&M het beste en anders soort bh’s met bandjes. En t is helemaal niet erg. Je kunt ook naar een lingerie winkel gaan, de mensen die daar werken hebben daar echt wel ervaring mee en kunnen je een goede soort bh aanbieden! Kost misschien wel wat maar dan heb je ook wat! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Veel liefs en laat me weten hoe t ging.
x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.