Beantwoord

me tieten gaan maar op en neer

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 3009 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen ik heb een probleem bij gym moeten we vaak rondjes in rennen maar tijdens het rennen gaan me tieten de helletijd op en neer ik heb wel eens een sport bh geprobeert maar dat helpt niet echt en als je tieten de hele tijd op en neer gaat als je rent dat is niet chil hebben jullie tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 September 2019, 23:13

Bekijk origineel

6 reacties

Omg ik heb ook altijd dit probleem, ik denk dat dit echt het standaard probleem is bij meisjes met wat meer. Vm zijn er van die speciale bh's niet sport bh's maar met een soort lijntjes erboven dat het beter blijft zitten zegmaar. Dit klinkt echt raar hahaha. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd of t werkt maar ik geloof dat t gwn een probleem is waar we maar gwn mee moeten dealen hoe kut t ook is want als je ongesteld bent doet t ook nog is pijn. Als er iemand is met een betere oplossing... kom maar door!
Hey,

Heel herkenbaar! Bij mij werken de sport bh’s van de H&M het beste en anders soort bh’s met bandjes. En t is helemaal niet erg. Je kunt ook naar een lingerie winkel gaan, de mensen die daar werken hebben daar echt wel ervaring mee en kunnen je een goede soort bh aanbieden! Kost misschien wel wat maar dan heb je ook wat! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Veel liefs en laat me weten hoe t ging.
x
Reputatie 5
Badge +3
https://www.hunkemoller.nl/sport/sport-bh-hardlopen

wat ik hier lees is dat te snel een grote maat wordt gekocht. Het behoort strak te zitten.
Een sport bh hoord te knellen is die wat losjes helpt het niet en ken het gevoel als ze je begluren wat helpt maar irritant is, is een korset die je op je borsten spant let wel op dit die goed zit. Weet dat het vervelend aanvoelt maar wij meisjes hebben nu eenmaal borsten en soms lastig om de aandacht hierop niet te trekken.

Heb je all een top bh geprobeerd? Dit lijkt op een mouwloze shirt maar bedekt enkel de borstdeel, ze spannen wat en ik voel me tijdens het lopen goed erbij.
Zwaartekracht
Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen ik heb een probleem bij gym moeten we vaak rondjes in rennen maar tijdens het rennen gaan me tieten de helletijd op en neer ik heb wel eens een sport bh geprobeert maar dat helpt niet echt en als je tieten de hele tijd op en neer gaat als je rent dat is niet chil hebben jullie tips?

 

Hey, ik ben een jongen van 15 en ik weet misschien wel iets van je kan doen waardoor je tieten niet steeds op en neer gaan tijdens het rennen, draag een binder. ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

XX MCES 😊

Reageer