Skip to main content

Me bf wilt dus seks en we zijn allebei 13 maar hij zegt steeds van “komop ik wil het doennn🥺” en dan zeg ik “het is een grote stap” en hij snapt dat denk ik nie en nu weet ik nie wat ik moet doen hebben jullie tips 

Hey, als jij (nog) geen seks wil, dan moet je dat vooral niet doen. Je staat volledig in je recht, het is jouw lichaam en jouw wil.

Waarschijnlijk zit hij in de puberteit, en dan komen de hormonen op en gaat hij (vaak) seks willen. Dat is nu eenmaal iets dat zo voorkomt. Dat neemt echter niet weg dat jij nee mag zeggen; ik ben het met je eens dat het een grote stap is, zeker op jullie leeftijd (opa vertelt… ;)).

Als hij alleen maar iets met jou wil voor seks, is hij het absoluut niet waard, dan moet hij maar een ander zoeken.

Concrete tips? Geef duidelijk aan, desnoods in een serieus gesprek, dat je nog geen seks wil of daar nog niet klaar voor bent. Veel meer kan ik er niet van maken.

Hoelang hebben jullie al verkering? En wat hebben jullie tot nu toe wel al gedaan? (Er is nooit een goed of fout)

Het lijkt mij ook het belangrijkste dat jij duidelijk aangeeft dat jij geen zin hebt in seks.
Zeker als hij zijn zin door probeert te drammen door er telkens over te beginnen en zich zielig te gedragen (die indruk wekt je tekst) kun je het misschien beter uitstellen.
Die kerel kan gewoon aftrekken, dus het is niet zo dat jij hem redt van een celibaat leven en het is dan zeker niet nodig om je te gedragen als een kind dat geen snoep krijgt bij een bezoek aan de supermarkt.

Ik zou zeggen dat seks juist een serieus onderwerp is, omdat je redelijk wat verantwoordelijkheid op je neemt.
Niet alleen moet het fijn zijn voor jullie twee, maar je moet er voor zorgen dat je geen SOA's of ongewenste zwangerschap oploopt.
Dan heb je wel een persoon nodig die verantwoordelijk genoeg kan zijn.
Je kunt dus nagaan of dat momenteel ook voor hem geldt.

Bij twijfel, doe het niet.
Je wilt er natuurlijk geen spijt van hebben.

Je kunt ook eerst andere dingen doen als aftrekken, vingeren, pijpen en beffen. Rustig aan en steeds een stapje verder in plaats van gelijk seks hebben.

Duidelijk maken dat je het nu nog niet wilt! Een jongen die je alleen voor de seks wilt is niet wat je hebben moet! 

Good luck xx 

Hey, als jij (nog) geen seks wil, dan moet je dat vooral niet doen. Je staat volledig in je recht, het is jouw lichaam en jouw wil.

Waarschijnlijk zit hij in de puberteit, en dan komen de hormonen op en gaat hij (vaak) seks willen. Dat is nu eenmaal iets dat zo voorkomt. Dat neemt echter niet weg dat jij nee mag zeggen; ik ben het met je eens dat het een grote stap is, zeker op jullie leeftijd (opa vertelt… ;)).

Als hij alleen maar iets met jou wil voor seks, is hij het absoluut niet waard, dan moet hij maar een ander zoeken.

Concrete tips? Geef duidelijk aan, desnoods in een serieus gesprek, dat je nog geen seks wil of daar nog niet klaar voor bent. Veel meer kan ik er niet van maken.

Hoelang hebben jullie al verkering? En wat hebben jullie tot nu toe wel al gedaan? (Er is nooit een goed of fout)

Nou gwn knuffelen en kusjes dat is het srs. Alleen het probleem is dus ik kan geen srs gesprek aan want ik vind het altijd raar/awkward om over zulke dingen te praten met hem 

Je kunt ook eerst andere dingen doen als aftrekken, vingeren, pijpen en beffen. Rustig aan en steeds een stapje verder in plaats van gelijk seks hebben.

Dat probeer ik dus elke keer te zeggen ik zeg dan van “wrm grote stappen” dan begint hij altijd na te denken en dan weet hij niks en dan ga ik gwn ook nie verder want dan begint het awkward te worden en raar 

onnodige quotes verwijderd KT

Dan zeg je: “kijk ik wil best een keer iets verder kan gaan dan knuffelen enz maar ik wil niet direct zulke grote stappen maken misschien moeten we eerst met kleine stappen beginnen” en dan voorbeelden geven. Een tip ga eerst een keer misschien elkaar al gewoon naakt zien dat is al heel wat (Als jij dat wilt natuurlijk)

Nou gwn knuffelen en kusjes dat is het srs. Alleen het probleem is dus ik kan geen srs gesprek aan want ik vind het altijd raar/awkward om over zulke dingen te praten met hem 

Alright, dat is niet zo gek. Probeer dan de volgende keer als hij er weer over begint duidelijk te zeggen dat je dat nog niet wil/rustig op wil bouwen. Als hij een reden krijgt, begrijpt hij het misschien beter? Of geeft hij niks om wat jij wil?

mijn advies is om het gewoon te doen seks is echt heel leuk😎

Dat is al heel wat als je 13 jaar bent.  Dat deed ik toen nog niet hoor. Denk dus niet dat jij degene bent die heel traag is. Het is heel normaal (en verstandig) dat je op je dertiende nog geen seks wilt. Ik begrijp heel goed dat je daar nog niet aan toe bent. Het is idd ‘een grote stap'. En als jij het niet wilt, gebeurt het niet. Zo simpel is het. Laat je niet chanteren door je vriendje. Als het voor hem alleen maar om seks draait, is hij het niet waard om langer mee door te gaan. Als het goed is, gaat hij met je omdat hij jou leuk vindt en niet alleen om je lichaam.

Blijkbaar heeft ie er wat moeite mee om te accepteren dat jij het nog niet wilt. Zoals je zelf al zegt, is het uitpraten dan het beste. Ik snap dat dat niet zo makkelijk is en dat wat ongemakkelijk kan voelen maar het is wel belangrijk om zulke dingen te kunnen bespreken in een relatie. Probeer hem gewoon uit te leggen waarom jij het nog niet wilt. Ik zou dus niet vragen waarom hij wél zulke grote stappen wilt nemen, maar juist de nadruk leggen op dat jij het nog níét wilt. Anders laat je toch weer de deur op een kier en blijkbaar heeft deze jongen gewoon duidelijkheid nodig.

Reageer