Vraag

Masturberen Vragenlijst

  • 29 April 2021
  • 11 reacties
  • 1155 Bekeken

Badge

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ? 
2.  Hoevaak masturbeer je?

3.  Waar masturbeer je meestal?


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). 

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? 
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?) 

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?

10  Wat is je geilste ervaring?

Alvast bedankt voor het invullen!


11 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Wat is jouw geslacht ? Jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? Elke dag minimaal 1 keer soms vaker

3.  Waar masturbeer je meestal? In bed 


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 

Een kwartiertje


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  Verschillend 

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Soms zonder thuis alleen met op school of buiten

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken?  Nee niet echt
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  Op me lichaam of op me kussen

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn? Allebei

10  Wat is je geilste ervaring? Met veel vrienden aftrekken

Reputatie 3
Badge +3

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ? jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? elke dag

3.  Waar masturbeer je meestal? kamer


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 

ik kom kei snel klaar, dus ongeveer 2 minuten
5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  ‘s avonds

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?   kleding

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? neh
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  op mn onderbuik maar ik poets t weg

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?
mensen zijn gw thuis
10  Wat is je geilste ervaring? k was aan t kussen met n meisje en toen ging ze op me zitten en me soortvan rijden met kleren aan

Alvast bedankt voor het invullen!

 

Badge

 

1. Wat is jouw geslacht ? Jongen
2.  Hoevaak masturbeer je?3 keer per dag

3.  Waar masturbeer je meestal?in de tuin


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 10 min


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). Altijd

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Zonder

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? 
Onder de douche

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?) Wc

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?
Alleen
10  Wat is je geilste ervaring? Pijpen

Alvast bedankt voor het invullen!

Reputatie 4
Badge +3

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ? Meisje 
2.  Hoevaak masturbeer je? 1tot3keer per dag 

3.  Waar masturbeer je meestal? In mij kamer


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 30min totUur 


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). Sinmidags na school s'avons in bed

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Hempje

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken?  Seksspeeltje 
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?) 

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?ook als ze tuis zijn

10  Wat is je geilste ervaring?gwoon en keer dat ik heel leker mastubeerde.

Alvast bedankt voor het invullen!

 

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ?  Jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? 3 keer per dag ongeveer

3.  Waar masturbeer je meestal? In bed


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur).  Ongeveer 15 minuten maar kan ook in 5 minuten klaar komen


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  Overal op de dag

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Helemaal naakt

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? Niet echt 
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  Op me buik en daarna haal ik het eraf

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn? Doe het ook als er mensen zijn

10  Wat is je geilste ervaring? Aftrekken in de bosjes langs het fietspad

Alvast bedankt voor het invullen!

 

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ?  Jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? Verschilt 

3.  Waar masturbeer je meestal? Wc of bed


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). Verschilt soms 2u soms 10 minuten


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  Wanneer ik zin en tijd heb

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Gwn broek omlaag meedtal

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? Nee
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  Buik, soms eigen mond, soms wc papier of in de wc zelf mikken

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn? Beide

10  Wat is je geilste ervaring? Sexx

Alvast bedankt voor het invullen!

 

1. Wat is jouw geslacht ?  

Meisje
2.  Hoevaak masturbeer je? 1 3 keer per dag lig ter er aan of ik er veel zin in heb of niet

3.  Waar masturbeer je meestal? In me jammer of in de douch


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 

Ligt er aan de ene keer 5 nimuuten  de ander keer weer 1 of 2 uur  ligt er aan hoe lang ik er zin in heb


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). 

Op  een moment dat ik zin heb meestal is dat  voor ik naar bed ga  of  ga douchen 

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding? 

Meestal  naakt maar soms ook met me bh aan

 

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken?  

Niet echt probeer er gewoon altijd van te genieten
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  Op me lichaam en maak het schoon met een wc papiertje 

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?

Het liefst aleen  maar ook wel als er iemand thuis is
10  Wat is je geilste ervaring?

Met een  vriendin  elkaar gevingert 

Badge

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ? Meisje 
2.  Hoevaak masturbeer je? 2x per dag

3.  Waar masturbeer je meestal? In me kamer


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 

20/30 minuten
5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). Maakt niet uit hetgeen schema

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Poedelnaakt

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? 
Gewoon verschillende houdingen proberen 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?) me hand/vingeren

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?
Maakt niet uit 
10  Wat is je geilste ervaring? Gewoon fantaseren dat je het echt doet me iemand 

Alvast bedankt voor het invullen!

 

Reputatie 2
Badge +4

Hoii!! Hierbij heb ik korte vragen samengesteld en wil ik dat jullie die beantwoorden. Deze vragen heb ik verzameld uit pure nieuwsgierigheid. 
 

1. Wat is jouw geslacht ? Meisje 
2.  Hoevaak masturbeer je? Bijna elke dag

3.  Waar masturbeer je meestal? In mijn bed in de avond.


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 30 minuten ongeveer


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  's avonds als ik in bed lig om te gaan slapen.

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  Zonder kleren ( lig in bed) 

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken?  Nee.
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  Ben meisje.

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn?

Allebij.

10  Wat is je geilste ervaring? -

Alvast bedankt voor het invullen!

 

1. Wat is jouw geslacht ? jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? 12 keer per dag

3.  Waar masturbeer je meestal? onder het burea


4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur).  een uur


5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?).  in de ochtend

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  ja ik draag een femboy pakkie

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken?  ja men hond
 

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?)  op jouw chatje ;)

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn? jawel het is een show als ik het doe

10  Wat is je geilste ervaring? naar jouw kijken ;0

Badge

1. Wat is jouw geslacht ? jongen
2.  Hoevaak masturbeer je? 3 tot 4 keer per dag 

3.  Waar masturbeer je meestal? in mijn slaapkamer en in de badkamer onder de douche
4.  Hoelang masturbeer je meestal per keer? (Bijvoorbeeld: tien minuten, een kwartier, een uur). 

maximaal 10 minuten
5. Wanneer masturbeer je meestal? (Bijvoorbeeld: ‘s ochtends, ‘s avonds als je net in bed ligt of doe je het voor het avondeten al? Of midden in de nacht?). 'S avonds als ik onder de douche sta en 's nachts als ik ik bed lig.

6. Heb je kleding aan terwijl je masturbeert? Of doe je het zonder kleding?  onder de douche zonder kleding in bed soms met T-shirt aan en soms broek halverwege mijn benen.

7 Gebruik je speciale manieren  om masturberen beter te maken? 
nee gwn rukken

8 Waarin of waarop kom je klaar? (Bijvoorbeeld: in de wc, in je mond, op wc-papier, op je lichaam?) in bed stop ik voor het orgasme zodat mijn ouders nergens sperma vinden. Onder de doche spoelt het gwn weg. 

9 Masturbeer je alleen als er niemand thuis is of doe je het ook gewoon als er mensen thuis zijn? Ook gwn als er mensen thuis zijn. Onder de douche hoor te toch niks en de deur zit op slot. In bed doe ik het alleen 's nachts. Als er niemand thuis is kan ik natuurlijk wel harder mastruberen. Is wel lekkerder. 

10  Wat is je geilste ervaring? aftrekken en pijpen met mijn neef.

Reageer