Skip to main content
Vraag

masturberen slecht voor je?

• October 18, 2025
  • 9 reacties
  • 625 Bekeken

Heyhoi122
Forum|alt.badge.img

Heyy ik ben een meisje en ik masturbeer soms elke dag en ik zie mensen op tiktok zeggen dat het slecht is om elke dag te masturberen maar ik vind het ook moeilijk om te stoppen

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 19, 2025

Er is niets mis met elke dag masturberen.  Elke dag tik tok kijken is pas slecht voor je.

Forum|alt.badge.img
  • October 19, 2025

Volgensmij kan dat geen kwaad?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 19, 2025

Het klopt niet. Als je het op een veilige manier doet, dus zonder jezelf te verwonden, dan is er in principe niks mis met dagelijks masturberen.

Dus doe gewoon lekker wat je zelf fijn vind .

Iedereen is anders daar in 

Sommige doen het elke dag sommige doen het om de 3 dagen  En sommige doen het elke week .

Een vriendin van mij word er rustig en komt tot rust als ze het even heeft gedaan 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Er is niets mis met elke dag masturberen.  Elke dag tik tok kijken is pas slecht voor je.

OOh dat mag je niet zeggen!!!!! ik en me broer en zus zitten elke dag op tt. ik al vanaf me 7 de.

• October 20, 2025

Tiktok is brol. Het is een chinees bedrijf. Je word gebrainwashed. Dat zegt genoeg over wat ze je daar alemaal wijsmaken. Zelfde met russische bedrijven.

Weggooien en naar buiten gaan daar is het echte leven

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 20, 2025

Het is echt niet slecht het is juist goed en je hebt daardoor minder stress

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 20, 2025

Ja kijk, je moet het niet 10 keer per dag doen, maar als je het je leven niet overneemt is er niks mis met masturberen. Op tiktok zie je zoveel bullshit

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 27, 2025

Ik las ergens dat elke dag met gezond is voor je hart

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 27, 2025

Hey, nee hoor dat is zeker niet slecht voor je. Er wordt zoveel onzin verteld. Het is één van de fijne dingen die je lichaam kan en je mag er gewoon van genieten.  Liefs, Tover xxx