Vraag

Masturberen op vakantie

  • 7 September 2019
  • 3 reacties
  • 1345 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben en jongen van 14 en ik masturbeer best vaak. alleen op vakantie durf ik dit nooit omdat ik samen met mijn zusje in een tent slaap. Doen jullie dit ook niet op vakantie? en als je het wel doet waar/hoe doe je dat dan (maakt niet uit jongen om meisje) en vergeet de details vooral niet 😉

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hi @niekje

Ik heb er geen verstand van maar ik doe het laat als iedereen ligt te slapen maar je kan het ook doen onder je slaapzak of wat je ook mee hebt behalve als je kreunt is het niet slim dan zal ik niet weten

Gr RepaidTrain11
@niekje
Eigenlijk hoef je niet voor te schamen. Hoe oud is je zusje? Als ze 10-11 jaar al is.. meisjes zijn een jaartje of 2 eerder in de puberteit dan jongens dan doet ze het ZEKER ook VINGEREN.

Alleen bij meisjes kan je het makkelijkst verbergen gewoon een vinger in het gaatje stoppen. Bij Jongens steek je HARDE PIK met 14CM bv uit dus als je betrapt wordt zie je het direct.
Plus dat bij Jongens vanaf 12 jaar ook SPERMA eruit komt.. dat geeft sporen dat je afgetrokken had. 🙄

Ik en mijn ma en mijn zusje waren een weekje op vakantie in Spanje. Ik was 13 jaar vorig jaar mijn pa moest werken. We hadden een 3 kamer appartement met 2 bedden. Ik sliep op de 2persoonsbed met mijn ma gewoon naakt. Dag 3 was ze zich aan het VINGEREN vroeg in de morgen naast me. Ik werd wakker doordat ze per ongeluk op haar hoogtepunt ORGASMEN tegen mijn been kwam.
Haar vagina was best nat en de klit hard plus opgezwollen schaamlippen. Je hoeft alleen naar haar tepels en borsten te kijken.. dan weet je dat vrouwen opgewonden zijn. Ik let graag op interessante details ben hetero ha ha. 😉
Ze zei gewoon zonder schaamte.. Zo dat was lekker. 😳

Ik durfde toen nog niet te gaan masturberen naast mijn ma.
Maar op de laatste dag kreeg ik een natte droom in mijn slaap. Ik lag op mijn rug en had een geile droom gehad.
Mijn ma lag naast me wakker een roddelblad te lezen.
Ze zei goh wat grappig 5 minuutjes geleden zag ik zaad uit je piemel komen nu ligt alles op je buik. 😝 Ga je vlug douchen zeker over spaanse meisjes gedroomd.
Ik weer DOEI mam ben weggg😂
Hey niekje,,

Zelf doe ik het op vakantie meestal op de wc: Deur op slot en niemand merkt het 😂

Reageer