Skip to main content
Wat is de gekste plek waar je ooit hebt gemasturbeerd? Ik in de bus of op een openbare toilet. Jongens en meisjes reageren 🙂
hey anonieme jongen



het is misschien een beetje raar maar ik ben daar helemaal niet mee bezig, en als ik het doe dan is het wel op mijn eigen slaapkamer want daar kan ik minder snel begluurd worden denk ik :D



groetjes

Naam-loos
Is helemaal niet raar, sommige mensen doen dat gewoon niet of zijn daar later pas mee bezig.
Hi Anonieme Jongen,



ik heb me wel eens afgetrokken in de zee vlak voor het strand met mensen. Zolang je tot je navel of dieper in het water staat kunnen ze je piemel niet zien. Ook wel een keertje met een vriendje van een uitkijktoren naar beneden gespoten. Beneden kon je mensen zien lopen. En keertje met m'n broertje in een opblaasbootje bij het strand. Ja ik weet, ik ben een beetje raar, maar ben gwn vaak geil
Ik ben net als naam loos
Hey ik ben een meisje.....ik heb me gevingerd in het zwemband toen ik alleen in een kleedhokje was......het is misschien een beetje raar en schaam me er ook kapot voor maar ik kan er niks aan doen....?
Je hoeft je er niet voor te schamen, het is juist kapot spannend en opwindend om het op een openbare plek te doen, ik denk dat iedereen het wel een keer heeft gedaan bijna. Nog meer mensen die het op gekke plekken hebben gedaan? ?
Nja niet echt op gekke plekken wel Is in bad enz alleen k noem dat niet echt een gekke plek zelf ben ik een meisje en ik denk dat het voor jongens toch wat makkelijkeR Is dat meisjes ??



X anoniemm
Het is juist niet makkelijker voor jongens, als je vingert zie je niet heel veel bewegen en bij jongen wel dan zie je het beter, en als je als jongen betrapt wordt heb je een boner en bij meisjes zie je niks
Jaaa je hebt gelije bij jongens zul je meteen zien dat ze geil zijn ik snap dat het irritant Is en dan als je dan betrapt word weten ze meteen al dat je als jongen bezit bent dat hebben meisjes niet ?
Xanoniemmmx,

Heb jij dan als je geil bent dat je een hele natte kut krijgt?
mijn vriendin en ik vingeren elkaar altijd op openbare plekken echt heel lekker en opwindend moet je echt een keer proberen
Anonieme jongen

Ja ik heb wel altijd een natte kut
@anonieme jongen ligt eraan hoe geil ik ben als ik heel geil ben vingert het natuurlijk lekkerder dan als ik minder geil ben
@anonimous2109 hoe oud ben jij dan?
Hallo Anonieme Jongen, Xanoniemmmx en Anonimous2109,



Jullie praten al een tijdje alleen met elkaar, maar het is niet toegestaan om het forum als chat te gebruiken. Dit staat in forumregel 7:

7. Dating is niet toegestaan

Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.




Let er ook op dat jullie niet off-topic gaan en andere forumgebruikers de kans hebben om ook te reageren!



Groetjes,



Noor van De Kindertelefoon
Ik heb zoals ook een meisje hierboven zei in t zwembad hokje afgetrokken, ik werd zo geil van al die natte meisjes in zwemkleding dus ik dacht, ff heeeeel stilletjes aftrekken kan wel, ben toen heerlijk klaargekomen en t mooie was, een meisje klopte op mijn deur terwijl ik klaarkwam of het hokje vrij was want ik nam een extra groot hokje haha.

Gr Tim (14)
Lijkt mij verboden om in openbaar waar publiek bij is zichtbaar te masturberen.. denk dat je de zedenrecherche mag verwachten thuis na de politie.
Nou sorry hoor
En al die anderen hierboven dan?
@Xander16,

jongen117 was zich IN een afgesloten hokje aan het af trekken, dus niks aan de hand lijkt mij, als hij nou met zn piemel aan het spelen was op de rand van het zwembad of op de duikplank, ja dan was het een ander verhaal.



@jongen117,

gwn lekker blijven trekken in een hokje, wel je sperma netjes opruimen hè 🙂
Dankjewel ik voelde me nogal aangevallen..?
Kleedhokje en douches zijn daar niet voor bedoeld. Iemand kan dat door de kieren of van boven af spotten en tjakka filmen. Neem ook aan dat er gekreunt en gehijg dus hoorbaar voor anderen. En het sperma op de grond? En als de eigenaar het hokje opent...
Die hokjes keek niemand overheen, ik deed t zo stil niemand hoorde het en ik kwam niet klaar op de grond
Ik heb het ook is gedaan in een wc hokje van het zwembad want een jongen had een boner en dat zag je dus hahaha
Ben je n meisje dan?

Reageer