Skip to main content
Vraag

Masturberen niet fijn

• February 20, 2026
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

HI,

ik ben een meisje van 12 en was nieuwsgierig naar masturberen. Ik heb op dit forum wat opgezocht over dit en las tips en wat andere ervan vonden. Ook las ik dat veel mensen het fijn vinden om te doen. Ik heb het geprobeerd maar vond het helemaal niet fijn. Nu een paar vragen:

• is dit raar dat ik het niet fijn vond?
  • tips?
  • hebben meer mensen dit?

thnx alvast

groetjes van mij

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi! 

Je doet masturberen omdat het een fijn gevoel geeft, dus als dat niet zo is moet je het ook zeker niet doen. 

Veel liefs

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 21, 2026

Hai,

Zoals ​@nieuwschierig_aapje inderdaad al zegt is het hele idee van masturberen dat het fijn is. Als het niet fijn is moet je het ook vooral niet doen. Ik ben wel nieuwsgierig: wat was er precies niet fijn? Ik neem aan dat je niet bent klaargekomen, ik ken niemand die dat als onprettig ervaart. Je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn als je masturbeert, het gaat om gevoel en niet om een bepaalde beweging maken.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 22, 2026

Hoi, je hoeft je niet verplicht te voelen. En doe het heel rustig en zachtjes om te beginnen. Niet te diep en 1 vinger is genoeg eerst. De clitoris is het fijnste om aan te raken.  Maar doe het rustig en op je gevoel. 

Groetjes Tjempie xxx