Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar Ik masturbeer nu al een tijdje maar ik las hier op het forum dat sommige meisjes samen masturberen Eigenlijk zou ik dat ook wel willen maar dat is toch een beetje te raar om te vragen aan je close vriendinnen?  En waar doe je dat dan Want mijn ouders mogen absoluut niet achter komen? Heeft iemand tips??? En wat maakt masturberen lekkerder? Alvast bedankt!! Xx anoniem:) 

Als je weet dat je vriendinnen het ook doen kan je er eens samen over praten en tips geven bijvoorbeeld. Na een tijdje zou je is een keer kunnen zeggen of ze het wilt en of je elkaar beetje kan bekijken ofzo. En dan ga je gewoon samen op bed vingeren. En hoe maak je het lekkerder, ik denk goed vochtig maken en gewoon zelf ondekken. Misschien speeltjes of een douchestraal ofzo.

 


Hoii! Ik ben een jongen van 15 en zit met hetzelfde probleem.. ik zou ook graag willen aftrekken met een jongen/meisje van mijn leeftijd maar ik durf het niet te vragen aan mijn close vrienden en vriendinnen.. ik heb dus ook tips nodig haha


Reageer