Skip to main content
Vraag

masturberen (jongen) normaal???

• August 22, 2025
  • 9 reacties
  • 496 Bekeken

Forum|alt.badge.img

yo

ik zit met een vraagje…
ik vraag me af of ik de enige jongen ben van mijn leeftijd (13) die  al masturbeert, en of het normaal is?
ik voel me soms raar na het masturberen en ik denk dat dat komt omdat er in mn hoofd gewoon iets zegd van: “dat is vies, je moet dat niet doen” maar ik heb er toch altijd wel nood aan?

is het normaal???

groetjes

9 reacties

• August 23, 2025

@anoniem3  Ik ben op m’n 10e begonnen doordat ik het op school hoorde. Jij bent denk ik wat later begonnen maar dat is voor iedereen anders. Voor de rest zijn het je hormonen die meespelen dat je je wilt aftrekken en de een voelt zich fijn daarna en de ander minder of niet

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 23, 2025

Onnodige quote verwijderd 

Het is heel normaal, je bent zeker niet de enige!! Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 23, 2025

Yoo ik ben ook nu ook 13 en ben nu ook begonnen. Heb t van vrienden alleen t is best normaal dat je dat voelt maar dat is bij iedereen anders💯💯

• August 23, 2025

Gewoon doen, het is niet vies. Ja, als je er echt over nadenkt wel. Maar moet je niet doen. Ik voel me vaak ook schuldig als ik heb gerukt. Toch doe ik het steeds weer, ook op school bijvoorbeeld. Maar als je zorgt dat alles schoon blijft is er geen probleem. En niemand moet er last van hebben. En 13 is niet abnormaal om te rukken, ik begon al vroeg denk rond 8/9 jaar. Maar toen was het nog droog natuurlijk.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Hey ​@anoniem3,

Dit is helemaal niet vreemd! De meeste jongens masturberen op hun 13e.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Bijna alle jongens van 13 masturberen. en ja het is heel normaal.

Forum|alt.badge.img

Hey aftrekken is heel normaal en lekker op die leeftijd. Soms zoek ik Snapchat groepen waar je het mee kan doen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 25, 2025

Hey aftrekken is heel normaal en lekker op die leeftijd. Soms zoek ik Snapchat groepen waar je het mee kan doen

Oh die kan ik helaas nooit vinden 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Oh die kan ik helaas nooit vinden 

Same ik vind ze ook nooit help me even 😂