Skip to main content

Hey! 

Ik masturbeer dus regelmatig, maar ik zou het zo graag wat intenser willen. Maar niet door een speeltje. Heeft iemand tips. (btw, ben een meisje)

Hoihoi,

 

De douch straal miss als je dat lekker vind, over je kussen gaan, hier zijn ook topics voor, dus je kan het even opzoeken.

 

-flopflop13🔴⚪️🔴


Misschien kan je het wat intenser maken door het te laten doen door een goede vriend/vriendin als jullie bijde dat willen natuurlijk

groetjes een gare boy


Door een vriend of vriendin lijkt me wel heel fijn, maar hoe regel je ooit zoiets. Ik heb niet echt vrienden die dat snel zouden doen


Door een vriend of vriendin lijkt me wel heel fijn, maar hoe regel je ooit zoiets. Ik heb niet echt vrienden die dat snel zouden doen

Als je hen vertrouwt kun je gaan praten over sex enzo, miss kun je dan vragen of ze ook masturberen, en dan vragen of ze het met jou willen doen. Of gelijk vragen of ze jou willen vingeren (al lijkt me dat niet te verstandig). Veel geluk!

 

-flopflop13🔴⚪️🔴


Door een vriend of vriendin lijkt me wel heel fijn, maar hoe regel je ooit zoiets. Ik heb niet echt vrienden die dat snel zouden doen

Je kunt eerst proberen om het via whatsapp ofzoiets te vragen, dan is de drempel wat lager

 

groet

Djeroontje


En zijn er nog meer manieren? Ik bedoel, zonder vrienden


En zijn er nog meer manieren? Ik bedoel, zonder vrienden

Heb ik al genoemd, en er zijn hier al topics voor, je kan hem hier vinden.

 

-flopflop13🔴⚪️🔴


En zijn er nog meer manieren? Ik bedoel, zonder vrienden

Die snap ik ff niet


Hey! 

Ik masturbeer dus regelmatig, maar ik zou het zo graag wat intenser willen. Maar niet door een speeltje. Heeft iemand tips. (btw, ben een meisje)

sexting, en hoeft niet perse foto's maar elkaar dingen laten doen enz.

 

Post aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7


Ik stuur dick pics😘

wat


Reageer