Hey!
Ik masturbeer dus regelmatig, maar ik zou het zo graag wat intenser willen. Maar niet door een speeltje. Heeft iemand tips. (btw, ben een meisje)
Hey!
Ik masturbeer dus regelmatig, maar ik zou het zo graag wat intenser willen. Maar niet door een speeltje. Heeft iemand tips. (btw, ben een meisje)
Hoihoi,
De douch straal miss als je dat lekker vind, over je kussen gaan, hier zijn ook topics voor, dus je kan het even opzoeken.
-flopflop13
Misschien kan je het wat intenser maken door het te laten doen door een goede vriend/vriendin als jullie bijde dat willen natuurlijk
groetjes een gare boy
Door een vriend of vriendin lijkt me wel heel fijn, maar hoe regel je ooit zoiets. Ik heb niet echt vrienden die dat snel zouden doen
Door een vriend of vriendin lijkt me wel heel fijn, maar hoe regel je ooit zoiets. Ik heb niet echt vrienden die dat snel zouden doen
Als je hen vertrouwt kun je gaan praten over sex enzo, miss kun je dan vragen of ze ook masturberen, en dan vragen of ze het met jou willen doen. Of gelijk vragen of ze jou willen vingeren (al lijkt me dat niet te verstandig). Veel geluk!
-flopflop13
Je kunt eerst proberen om het via whatsapp ofzoiets te vragen, dan is de drempel wat lager
groet
Djeroontje
En zijn er nog meer manieren? Ik bedoel, zonder vrienden
Heb ik al genoemd, en er zijn hier al topics voor, je kan hem hier vinden.
-flopflop13
Die snap ik ff niet
Hey!
sexting, en hoeft niet perse foto's maar elkaar dingen laten doen enz.
Post aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 7
Ik stuur dick pics
wat
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.