Skip to main content
Vraag

Masturberen, hoe?

• July 15, 2025
  • 7 reacties
  • 582 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 12 en ik wil masturberen maar hoe?

7 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 15, 2025

Met je rechterhand? Sommigen doen het met hun linkerhand zodat het meer voelt alsof een meisje het doet. 😁 Als je niet besneden bent zal het op en neer bewegen van het velletje over je eikel een plezierig gevoel geven, totdat je uiteindelijk klaarkomt, dat heet een orgasme. Als je in de pubertijd komt zal er dan ook vocht met sperma uit je piemel (plasbuis) komen.

Heb je verder specifieke vragen? Je kunt ook wat zoeken op wikipedia of met een AI chat specifieke vragen stellen. Ik raad deze privacy-vriendelijke AI-chat aan: https://duck.ai (DuckDuckGo AI Chat)

• July 16, 2025

​ het lekkerste is als je dat helemaal naakt kunt doen bv op bed. Zoek iets op waar je geil van wordt. Ik weet niet hoe groot je piemel is en of je besneden bent maar pak je piemel vast met je hele hand of met 3 vingertoppen (duim, wijsvinger en middelvinger) en ga dan op en neer zover je huid dat toelaat. Het moet geen pijn bij je doen. Je piemel wordt dan vanzelf stijf/hard op een gegeven moment. Als je lichaam er klaar voor is krijg je na een tijdje (kan snel kan een paar minuten duren) een raar gevoel rondom je piemel en ballen. Als je dan nog doorgaat krijg je een plasgevoel, gewoon door blijven gaan. Dat gevoel gaat ook weer vrij snel weg als je dan naar je piemel kijkt kan het zijn dat er wat doorzichtig vocht op zit (voorvocht is dat). Als het wit is en een beetje plakt is het sperma. En als je piemel nog helemaal droog is ben je droog klaargekomen. Ik kom ook alleen nog droog klaar dus het is niet erg als je na het klaarkomen je piemel nog helemaal droog is. 
probeer het maar ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 16, 2025

Onnodige quote verwijderd 

Je heb zelf een van de laagste  vragenlijst in gevuld Wat wil je met de vraag 

• July 18, 2025

en heb je al gemasturbeerd? En zo ja hoe ging het, vertel?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Ben je een jongen of een meisje?

• August 8, 2025

Als je op z’n naam klikt zie je of het een jongen of meisje is. Het is dus een jongen 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Oh in dat geval kan je je zelf aftrekken denk ik, ​@Anoniem544

Ik ben geen jongen maar ik hoor van jongens, inclusief mijn ex dat ze het lekker vinden om voornamelijk de eikel te stimuleren tijdens het omhoog en omlaag bewegen.

Het kan helpen om wat speeksel of glijmiddel te gebruiken zodat het minder stroef voelt. Je kunt variëren in snelheid en druk, bijvoorbeeld langzaam en zacht of wat sneller en steviger, tot het prettig voelt. Maar het belangrijkste is dat je rustig ontdekt wat jij fijn vindt, want iedereen doet het op zijn eigen manier.

xx liefs Wolf 🐺