Skip to main content
Vraag

masturberen examens

• March 23, 2021
  • 5 reacties
  • 2566 Bekeken

Hoi allemaal

ik heb een vraagje. Kan masturberen invloed hebben op men school resultaten? Ik begin morgen met men examen en heb zin om te masturberen. Is er een kans dat mijn punten beter of slechter daardoor worden? Ps: ik zou het natuurlijk doen na het leren

thanks

5 reacties

Flopflop14
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • March 23, 2021

Als je het niet zeker weet kan je het natuurlijk niet doen...

• March 23, 2021

Nope, ik denk niet dat masturberen je schoolresutaten beïnvloed. Misschien alleen als je het doet terwijl je eigenlijk zou moeten leren.

• March 23, 2021

Nee

• March 24, 2021

Heey CAC LAR,

Masturbatie zou helpen tegen het de examenstress.

Het heeft hetzelfde effect als morfine.    "Seks kan gebruikt worden als een manier om stress te reguleren. Ook binnen relaties zie je dat veel mensen op deze manier ontspanning zoeken. Zowel bij het masturberen als bij het vrijen komen endorfines vrij die op natuurlijke wijze hetzelfde effect hebben als morfine. Je wordt er slaperig van en kan de dingen even loslaten. Een welkome afwisseling nadat je een teveel aan spanning hebt opgebouwd, iets wat typisch is aan blokken en examens." volgens seksuologe Rika Ponnet.  Bron

Het kan je dus helpen om te ontspannen na bijvoorbeeld het leren. Maar je word er slaperig van, dus lijkt me dat het niet verstandig is om voor een examen te doen.

Heel veel succes met je examens!

Groetjes,
Simply Me

• March 25, 2021

Ik denk het niet,  want je vergeet niet ineens alles wat je hebt geleerd door iets anders te doen. Als je nadat je hebt geleerd gaat gamen vergeet je toch ook niet ineens alles? 

Veel succes met je examens!! :)