Skip to main content

Hey hey,

Ik ben een meisje, 13 (bijna 14) en ik ben zo af en toe aan het experimenteren. Vanacht was ik aan het masturberen met een haar borstel (heb geen seks speeltjes, dus dacht dat het een goed idee was) ik was klaar en stond op en zach bloed op mijn lakens, ik ben naar de wc gegaan en gewassen en het bloeden niet heel erg. Ik heb dit probleem eerder gehad, en ben er te bang voor om er over te praten met mijn familie.  Ik heb zelfs gedacht dat ik zwanger was haha, na half uur zoeken op Google kwam ik erachter dat het niet mogelijk zou zijn om zwanger te raken door te masturberen, maar goed. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag weten wathet zou kunnen zijn? Heb ik mezelf beschadigd? Een soa? Iets? Please help mij.

- Meisje met probleem.

Als je maagd bent bent kan je in principe niet zwanger zijn en een soa hebben is dan ook niet erg voor de hand liggend. Ik denk dat je jezelf inderdaad beschadigd hebt van binnen.


Je bent inderdaad niet zwanger. Daarvoor zal er toch echt sperma binnen moeten komen (geslachtsgemeenschap met een jongen). Ook een soa zal het niet zijn. Soa staat voor Seksueel Overdraagbare Aandoening. Het wordt zegt het al, om een soa op te lopen, moet je toch echt eerst seks hebben gehad.

Waarschijnlijk heb je met die borstel gewoon het zachte weefsel in je vagina een beetje beschadigd. Er is hoogstwaarschijnlijk gewoon een klein wondje ontstaan dat uit zichzelf wel weer heelt. Het masturberen met die haarborstel kan je een beetje vergelijken met je eerste keer seks: ‘de eerste keer dat er wat naar binnengaat’ zegmaar. Het komt vaak voor dat meiden/vrouwen wat bloedverliezen tijdens of na hun eerste keer. Dit komt dan meestal door dat het maagdenvlies wat is ingescheurd. Heel normaal en kan geen kwaad. 

 

Als het nou zo blijft of je vertrouwt het echt niet, is het wel verstandig om even langs de huisarts te gaan. Daar hoef je je echt niet voor te schamen. Zij zien deze dingen elke dag, het is gewoon hun werk. Zij kunnen je beter helpen dan ik. En waarschijnlijk kunnen ze je snel geruststellen en mocht er nou wel iets zijn, kunnen ze je daar natuurlijk ook mee helpen.

 

Voor een volgende keer is het misschien beter om die borstel niet meer te gebruiken om te masturberen. Daar is hij immers niet voor gemaakt dus de kans dat je jezelf ermee bezeerd is idd groot. Daarnaast is het natuurlijk ook niet heel fris en loop je het risico op een infectie.


Hallo Sky1314 :)

Je kunt beter geen huishoudelijke producten gebruiken als seksspeeltjes. Je kunt beter je vingers, of een dildo/vibrator gebruiken. Je hebt waarschijnlijk gewoon iets beschadigd in je vagina en dat geneest vanzelf wel weer. Als het langere tijd aanhoudt, dan is het verstandig om naar de huisarts toe te gaan.

Zwanger kun je niet raken.

Een soa kun je er in principe ook niet van krijgen tenzij iemand anders erop heeft gemasturbeerd en zijn/haar lichamelijke vloeistoffen erop heeft achtergelaten die jij dan weer binnenkrijgt maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

-TheMightySlayer <3


Hallo Sky1314 :)

Je kunt beter geen huishoudelijke producten gebruiken als seksspeeltjes. Je kunt beter je vingers, of een dildo/vibrator gebruiken. Je hebt waarschijnlijk gewoon iets beschadigd in je vagina en dat geneest vanzelf wel weer. Als het langere tijd aanhoudt, dan is het verstandig om naar de huisarts toe te gaan.

Zwanger kun je niet raken.

Een soa kun je er in principe ook niet van krijgen tenzij iemand anders erop heeft gemasturbeerd en zijn/haar lichamelijke vloeistoffen erop heeft achtergelaten die jij dan weer binnenkrijgt maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

-TheMightySlayer <3

Echt heel er bedankt, ik was echt ff in paniek, het bloed ook niet erg, het is al weer weg. En ik begrijp dat een huishoudelijk product niet verstandig is. Bedankt! 

- sky1314 ♡


Reageer