Vraag

Masturberen, dildo kopen

  • 21 June 2020
  • 5 reacties
  • 496 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en ik hou echt van masturberen en ik kan gwn niet meer zonder ik doe het nu met een elektrische tandenborstel over me clit laten trillen en in me stoppen de achterkant maar ik wil echt graag een dildo weet iemand een manier hoe ik deze kan kopen? 


5 reacties

Je kunt er eentje bestellen bij redelijk wat online winkels.
Voor een deel van die winkels kun je ook cadeaukaarten gebruiken, waardoor je dus iets kunt bestellen zonder dat er een bankafschrift word gemaakt.
Je kunt je pakket dan ophalen bij een ophaalpunt,  of je kunt aan een vriend/vriendin vragen of zij het willen ontvangen.

Is dat misschien iets?

Reputatie 4
Badge +3

Je kunt er eentje bestellen bij redelijk wat online winkels.
Voor een deel van die winkels kun je ook cadeaukaarten gebruiken, waardoor je dus iets kunt bestellen zonder dat er een bankafschrift word gemaakt.
Je kunt je pakket dan ophalen bij een ophaalpunt,  of je kunt aan een vriend/vriendin vragen of zij het willen ontvangen.

Is dat misschien iets?


ik heb dit probleem ook, maar mijn ouders kunnen het zien als ik geld uitgeef of iets bestel. kun je dit voorkomen? want als je iets besteld kun je niet contant betalen en ik woon in een dorp dus er is ook niet zoon winkel hier. kun je helpen?

 

groetjes xxx

Badge

heyhey, je kunt dildo's en dergelijke online bestellen. Als je ouders toezicht hebben op je rekening zou ik daarmee oppassen, Als je met een cadeaukaart betaalt kunnen ouders dat (meestal) niet zien. Als ze geen toezicht hebben op je rekening zou ik het gewoon bestellen en laten bezorgen bij een ophaalpunt. Als je hem eenmaal hebt en je hebt een verstopplek nodig hebt kun je hem in bijvoorbeeld een bak of kist verstoppen. Lukt het niet om te bestellen? dan kun je altijd nog de achterkant van een borstel/kam gebruiken… 

succes!

Badge

Vraag als je jarig bent een cadeau van bol.com van 25 euro daar kan je en dildo kopen

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt er eentje bestellen bij redelijk wat online winkels.
Voor een deel van die winkels kun je ook cadeaukaarten gebruiken, waardoor je dus iets kunt bestellen zonder dat er een bankafschrift word gemaakt.
Je kunt je pakket dan ophalen bij een ophaalpunt,  of je kunt aan een vriend/vriendin vragen of zij het willen ontvangen.

Is dat misschien iets?


ik heb dit probleem ook, maar mijn ouders kunnen het zien als ik geld uitgeef of iets bestel. kun je dit voorkomen? want als je iets besteld kun je niet contant betalen en ik woon in een dorp dus er is ook niet zoon winkel hier. kun je helpen?

 

groetjes xxx

Primera of AH verkopen die cadeaukaarten. Je kunt er zoveel geld op laten zetten wat jij wilt. Als je die contant betaalt ziet dus niemand dat je bij de Primera of AH bent geweest.    

Je koopt (met je pasje) iets dat wel mag en dan breng je het terug om je geld terug te krijgen.  Zo krijg je contact geld.

Of je koopt zo’n cadeaukaart en zegt dat het voor een verjaardag is.

Reageer