Skip to main content

Masturberen als meisje

• July 4, 2020
  • 1 reactie
  • 608 Bekeken

Hoii, ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben een beetje aan het experimenteren met masturberen. Ik doe nu een deken tussen mijn benen en dan vrijven en dat helpt bij mij. Ik krijg dan altijd een heel fijn gevoel, over mijn hele lichaam en dan kan ik mijzelf een soort van niet onder controle houden ofzo, ik weet niet precies wat het is. Het is echt een fijn gevoel, maar ik ga dan helemaal raar doen omdat het zo goed voelt. Alleen als het even bezig is (1 minuut zoiets), dan gaat het niet meer goed voelen en krijg ik dat gevoel niet meer terug. Weet iemand wat dit is of kan iemand me helpen?

1 reactie

• July 4, 2020

Als je genoeg gestimuleerd wordt kan je een orgasme krijgen. Dit ervaren de meeste meiden/vrouwen als een heel prettig gevoel. Je hartslag gaat dan omhoog, je spieren kunnen samentrekken, je kunt kortademig worden of beginnen te kreunen. Dat kan er allemaal bij horen maar dat is voor iedereen weer verschillend.

Je kunt dit gevoel inderdaad opwekken door te masturberen (vingeren of wat jij doet, je clitoris stimuleren door eroverheen te wrijven (met deken)).

Dit is dus een heel normaal iets. Geen zorgen over maken, gewoon ervan genieten.

Groetjess:kissing_heart: