Skip to main content

Hallo iedereen, Ik ben een jongen(13) ik vraag me af of je moet aftrekken met glijmiddel, want zo ja dat heb ik niet dus wat moet ik dan doen. Ik ben 13 en streel altijd over mezelf mijn pik wordt dan wel stijf, maar het voelt niet lekker ofzo. Hebben jullie daar ook een tip voor? Als jullie andere standjes/manieren hebben vertel het me aub. 

Je hebt geen glijmiddel nodig om te kunnen aftrekken. 

Hi

Je hoeft geen glijmiddel te gebruiken om je af te trekken.  Dit kan je ook gewoon doen zonder dat. Ik gebruik glijmiddel in iedergeval nooit.

-StoryTeller

Hi

Je hoeft geen glijmiddel te gebruiken om je af te trekken.  Dit kan je ook gewoon doen zonder dat. Ik gebruik glijmiddel in iedergeval nooit.

-StoryTeller

Doet dat dan niet pijn, ik heb een voorhuid en dat lijkt me heel eng. En heb je miss nog andere mastrubatie tips?

Nee ik heb nooit pijn door geen glijmiddel te gebruiken tijdens het aftrekken. Ik begin altijd rustig en met een geleidelijke tempo. En alleen als het moment daar is ga ik wat sneller.

Ik vind het altijd wel fijn om net dat moment te zoeken dat je bijna gaat komen en dat je dan stopt met aftrekken. Zodat het afzakt. Dan heb je een soort van dubbele orgasme. Of dat je stopt en dan even wacht en daarna langzaam op en neer beweegd zodat je klaar komt. 

-StoryTeller

Nee ik heb nooit pijn door geen glijmiddel te gebruiken tijdens het aftrekken. Ik begin altijd rustig en met een geleidelijke tempo. En alleen als het moment daar is ga ik wat sneller.

Ik vind het altijd wel fijn om net dat moment te zoeken dat je bijna gaat komen en dat je dan stopt met aftrekken. Zodat het afzakt. Dan heb je een soort van dubbele orgasme. Of dat je stopt en dan even wacht en daarna langzaam op en neer beweegd zodat je klaar komt. 

-StoryTeller

En spuit je dan weleens?

Ja meestal als je wacht op dat moment dat je komt en dan langzaam op en neer gaat dan spuit ik meestal.

-StoryTeller

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon 

Ah dat is fijn, denk ik? Heb je nog andere tips om te mastruberen behalve aftrekken?

Reageer