Vraag

masturberen als je ongesteld ben

  • 6 May 2021
  • 7 reacties
  • 1577 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hey!! Ik heb een vraag. Kan je masturberen als je ongesteld ben? 

Zo ja? Zijn er dingen waar je dan rekening mee moet houden? 

Groetjes Anoniem.


7 reacties

Ja, dat kan gewoon hoor.

Op zich hoef je niks anders te doen maar als je bang bent voor vlekken, kan je er handdoek onder leggen of je doet het in de douche. 

Hoi Anoniempjeeee300.

 

Volgens mij kan je gewoon masturberen als je ongesteld bent. Het kan volgens mij zelfs een pijn verlichtende functie hebben!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge +4

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dankjewel voor het antwoorden van mijn vraag!! 

Reputatie 4
Badge +3

Het kan, ik heb het ook gedaan maar het is niet fijn om dan naar binnen te gaan.  En je moet er en handoek of zo onder leggen dat het bloed niet overal komt en het komt wel op je handen en als het opdroogt voel het ik fijn. Het komt ook tussen je nagels.  Verder is er niks anders aan dan normaal.

Orgasmes helpen tegen buikkrampen dus het kan alleen maar beter zijn! Je kan het altijd voor de zekerheid in bad of onder de douche doen.

Reputatie 3
Badge +1

Je kan gwn mastruberen als je ongesteld bent! Is niks mis mee. Het kan zelf idd je buikkrampen minder heftig maken. Dat is bij mij vaak wel zo. 

Als je gaat mastruberen terwijl je ongesteld bent, raad ik aan om het te doen onder de douche, of in bad. Kan ook op je bed ofzo, maar dan wel ff handoeken gebruiken, anders komt er overal bloed. 

Als ik ongesteld ben, stimuleer ik meestal alleen mn clit! Ik vind het persoonlijk niet heel fijn om dan met mijn vingers erin te gaan. Douchekop werkt ook heerlijk!

Ja kan zekker weeten vingeren  als je ongesteld bent.

Het helpt ook om je  buikpijn  te verminderen.

Als je het in bed doet zouw ik er een handoek onder legen. dat het niet bloed niet op je lakens komt.

En je kunt het ook in bad of douche doen.

En met de douche kop op je clit.

Als je wil kan je ook je vingers  inbreng in je kut maar komt er wel bloed aan.

Ik vind het zelf niet zo fijn om me vingers in te brengen.

 maar vind clit stimulatie al fijn genoeg.

Hoop dat je hier wat aan hebt

Reageer