Vraag

Masturberen alleen voor meisjes

  • 16 January 2021
  • 7 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi, ik was laatst een keer aan het masturberen met de douche kop en ineens begon ik te beven en trokken al mijn spieren samen . Dat was heel lekker maar ik weet not hoe het komt . Is dit normaal?


7 reacties

Badge

ja dat is normaal je bent dan klaar gekomen

Reputatie 3
Badge +3

Je bent zoals @NOBoDYx zei klaargekomen, dat is heel normaal.

Reputatie 1
Badge +1

ja dat is normaal je bent dan klaar gekomen

Bedankt voor de snelle reactie! Bedankt voor de info trouwens😀

Reputatie 1
Badge +1

Maar is het wel normaal dat

ik dit doe?Ik ben er best onzeker over omdat ik denk dat bijna niemand het doet

Daar hoef je niet onzeker over te zijn. Ik weet zeker dat heel veel mensen dit doen, je bent echt niet de enige. Kijk maar op het forum, er zijn genoeg topics die hierover gaan en veel mensen die onzeker zijn. Er heerst denk ik een soort taboe op dat je over dit soort dingen praat. Terwijl iedereen er wel mee te maken heeft. Maar het is niet gek of raar dat je dit doet.

Reputatie 1
Badge +1

Daar hoef je niet onzeker over te zijn. Ik weet zeker dat heel veel mensen dit doen, je bent echt niet de enige. Kijk maar op het forum, er zijn genoeg topics die hierover gaan en veel mensen die onzeker zijn. Er heerst denk ik een soort taboe op dat je over dit soort dingen praat. Terwijl iedereen er wel mee te maken heeft. Maar het is niet gek of raar dat je dit doet.

Bedankt!

Reputatie 1
Badge +1

Daar hoef je niet onzeker over te zijn. Ik weet zeker dat heel veel mensen dit doen, je bent echt niet de enige. Kijk maar op het forum, er zijn genoeg topics die hierover gaan en veel mensen die onzeker zijn. Er heerst denk ik een soort taboe op dat je over dit soort dingen praat. Terwijl iedereen er wel mee te maken heeft. Maar het is niet gek of raar dat je dit doet.

Ik heb ff gekeken nar al je reacties op topics, en je lijkt geleerd en super verstandig eigenlijk! Geweldig dat je zoveel mensen helpt

Reageer