Skip to main content

masturberen

• August 23, 2021
  • 11 reacties
  • 535 Bekeken

Heyyyy

Misschien een beetje raar, maar ik masturbeer al sinds ik 11 ben (ben nu 15) en ik schaam me ervoor. Niemand weet het, maar is het normaal? Want ik ben volgensmij verslaafd, maar opzich heeft het geen slechte gevolgen dus kan ik dan doorgaan? 

Je kan ook vertellen wat je vindt van masturberen en misschien wat tips;)

11 reacties

• August 23, 2021

hoi an9niem,

masturberen is juist goed voor je je leert je zelf kennen wat je lekker vind en wat je niet lekker vindt. mag ik vragen  hoevaak je per dag masturbeert want als je een of twee keer per dag masturbeert ben je niet verslaafd hoor. 

mvg aniniem 

• August 23, 2021

Oooo dan ben ik niet verslaafd :)))) ik doe het ongv 1x tot 2x per dag.

• August 23, 2021

oh nee dat ben je zeker niet verslaafd ik ben nu 14 en ik doe het ongeveer elke dag. namater je ouder wordt ga je ook steeds minder aftrekken. 

• August 23, 2021

Wanneer was je eigenlijk begonnen?

• August 23, 2021

zover ik me kan herinneren ben ik zo rond mn 10de begonnen en jij?

Forum|alt.badge.img+1

Ik was ook rond mijn 10de begonnen met aftrekken. Waar vinger je meestal dan ?

• August 25, 2021

Ik was begonnnen op mijn  elfde.

En Een anonieme jongen in mijn kamer

• August 25, 2021

Nee dit is niet erg ik doe het ook al sinds mn 10e en ben nu 16

• August 25, 2021

Wot de fok zijn jullie al sinds je 10e aan het masturberen ik doe het echt pas sinds de brugklas

• August 25, 2021

dat is niet erg de ene begint vroeg en de andere wat later. iedereen op zijn eigen tempo

• August 26, 2021

Je zou kunnen zeggen dat er twee soorten mensen zijn: Mensen die vertellen dat ze masturberen en mensen die dat niet vertellen.  Maar ze doen het (bijna) allemaal.  Het is een beetje prive enzo en je hebt er ook niemand bij nodig, dus niet iedereen laat het op zijn T-shirt drukken, zeg maar.

Maar je bent eigenlijk super super normaal.