Vraag

Masturberen

  • 26 May 2021
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy Hallo, 

Ik had een vraagje. Ik masturbeer zo’n 1 - 3 keer per dag. Ik vroeg me af of dit veel is 

en of dit gevolgen kan hebben. Soms heb ik ook na meerdere keren op een dag masturberen 

dat mijn sperma dunner/erg dun is. Is dit normaal? 

 

Groetjes van Djabbo en ik wens je nog een fijne dag!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hooii,

Is dus afhankelijk van hoe vaak. Ik bedoel 1 keer op een dag is niet perse veel maar 3 keer op een dag is wel een beetje veel. Dat neemt niet weg dat het gewoon oke is hoor. I mean als jij 3 keer op een dag wil masturberen is dat goed, zolang je er maar geen problemen door krijgt.

Ja het is ook normaal dat je sperma dunner of misschien ook wel minder wordt naarmate je vaker op een dag masturbeert. 
 

jij ook een fijne dag, joeeeee!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Djabbo, 

 

Als jij drie keer per dag wilt masturberen, is dat helemaal prima, zolang het maar geen problemen op levert. Ik ben zelf een jongen en het kan best wel eens kloppen dat na de eerste keer klaarkomen, het sperma minder en dunner wordt, dat is simpelweg omdat het ‘op’ gaat. 

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Reputatie 2
Badge +1

Zolang het geen effect heeft op je sociale leven en prestaties kan het geen kwaad denk ik. Het moet geen verslaving worden waarbij je het niet meer kunt controleren.  Als je pijn gaat voelen zou ik wel ff rustig aan doen of een dokter bellen.

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

 

Ik heb een tip

Probeer 5a 6 keer per week te mastruberen is dus elke dag 1 keer en 2 dagen niet

Dit zorgt ervoor dat het klaarkomen specialer word en dat het beter en lekkerder voelt je zal ook meer sperma uitspuitzn

 

Maar is ook zeker OK als je gwn 3 keer per dag wil doen

 

Joe joe  probeer de tip zeker eens uit en laat het weten als je het volgehouden hebt hoe het was

Niks vergeleken met mn ex, hij deed het wel een 6 a 7x per dag.  Het is niet heel ongezond, alleen je kan een aftrek verslaving krijgen. Dus ik zou wel op een moment beginnen te minderen

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Eerst ff een ding: Masturberen is wetenschappelijk bewezen dat het HEEL gezond is! Het “haalt” alle seksuele “druk” weg! En het is ook een grote stress reliefer. Als het pijn gaat doen moet je stoppen, en je moet (hoeft niet perse maar zou ik toch doen) 15 min wachten na het klaarkomen voordat je dat weer doet. Dan heeft je lichaam de tijd om te “recoveren.” En 1 tot 3 keer per dag is ECHT niet veel! En dat je sperma dunner is is niet slecht voor je! Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes!

Reageer