Vraag

Masturberen

  • 6 March 2021
  • 9 reacties
  • 315 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 en wil graag masturberen of iets erin stoppen, kunnen jullie helpen met wat ik erin kan stoppen of mee kan masturberenwat in huis is


9 reacties

Hallo Monique.xoxo :)

Het is niet verstandig om huishoudelijke producten te gebruiken voor masturbatie gezien je daarmee bacterieën kan introduceren en het is niet hygiënisch. Je kunt daarom beter seksspeeltjes gebruiken omdat die daarvoor bedoeld zijn.

-TheMightySlayer <3

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Maar mijn mama mag het niet weten

Reputatie 5
Badge +6

@Monique.xoxo dan bestel je het, en haal je het af bij een afhaalpunt, duh, en stop je hem in wat oude schoolspullen… niemand gaat dat doorzoeken...

Misschien kan je proberen om het te doen met handvat van je haarborstel. 

Reputatie 2
Badge +1

gebruik de douchekop. richt de harde straal op je clit is echt heel lekker, en niet schadelijk.

Reputatie 1
Badge +1

Ja kan heel veel dingen gebruiken die je gewoon thuis hebt liggen. Let wel op dat je ze eerst ontsmet. 

Reputatie 5
Badge +6

Ja kan heel veel dingen gebruiken die je gewoon thuis hebt liggen. Let wel op dat je ze eerst ontsmet. 

Misschien kan je proberen om het te doen met handvat van je haarborstel. 

Nee Nee Nee, niet doen, zelfs als je er 1 liter on-besmettingsspray op spuit, het is er niet voor gemaakt, en je kan er schade van oplopen………………. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb al erg vaak van meiden gehoord dat die harde douche straal erg fijn is

De groeten

Het handigst is op iets aan te schaven wat hier voor bedoelt is. Douchekop is erg fijn. Je zou met een electric tandenborstel over je vagina kunnen gaan, ik zou dit er niet in stoppen omdat het er mischien straks onvast blijft zitten. Als je dit doet wel een ander borsteltje gebruiken dan waar je mee tanden poetst.

Reageer