Vraag

masturberen

  • 28 February 2021
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Badge

Hallo,

ik ben 14 jaar en heb een vriendengroep je van 4, een iemand van ons groepje masturbeert nog niet en ze heeft het gevoel dat wij voorlopen op haar en dat ze te traag is.. ik heb haar heel vaak verteld dat ze niet laat is en dat heel veel meiden later zijn dan 14 maar ze vind het nog steeds ongemakkelijk, heeft iemand tips hoe ik haar comfortabel kan laten voelen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja gewoon zeggen dat ieder dat op zijn tijd doe als die daar klaar voor is en als die dat wil. Maargoed dat deed je vgm al. Verder geen idee

Het beste wat je kunt doen is haar gewoon steunen met haar eigen keuze en zeggen dat het niet erg is. Iedereen komt op een moment in zijn/haar leven dat diegene zijn lichaam leert ontdekken.

Reputatie 6
Badge +7

Heel erg simpel. Dit is niet jouw probleem om op te lossen. 

Waar wordt het ‘probleem’ door veroorzaakt?   Door haarzelf.
Het is haar eigen keus om zichzelf te vergelijken met anderen en de oplossing kan daarom ook alleen maar van haarzelf komen.  

Ze stopt met zichzelf te vergelijken met anderen, of ze gaat er zelf aan beginnen. Maar haar geklaag helpt haar in elk geval niet verder; het geeft haar alleen maar negatieve aandacht.

Wil je haar helpen?  Vertel haar dat ze het zelf moet oplossen.
Jouw goedbedoelde raad geeft haar alleen maar houvast om te klagen ‘wil niet, kan niet, moeilijk moeilijk’. 

Reageer